Alexia's P.O.V
''Den er grei kommer nå.'' sa jeg og gikk in på Sinsen. Jeg så masse innslilling instrumenter. Wow!
jeg gikk inni noen. ''Unnskyld!'' sa gutten og hjalp meg opp på beina igjen. ''Takk'' sa jeg og smilte. Det var Oscar Enestad! ''Har du sett et spøkels eller?'' spurte Oscar. ''Nej du er Oscar Enestad fra The Fooo!'' sa jeg overrasket. ''aa så du er en fan?'' spurte Oscar og så meg i øynene mine. ''Ja.'' sa jeg og bet meg i underleppa. ''Hvorfor friker du ikke ut?'' spurte Oscar. ''Fordi jeg må spare stemma mi.'' sa jeg. ''Hva mener du meg å spare stemma di?'' spurte Oscar. ''Jeg synger i kor'' sa jeg og smilte. ''Kult... så hva heter du?'' spurte Oscar. ''Alexia" sa jeg og smilte. Oscar så på meg med et av det mest flørtete blikkene jeg noen gang har sett. Wow han er amazing! "OSCAR KOM VI SKAL SPILLE INN!" Ropte Daff. "KOMMER!" Ropte Oscar tilbake. "Ved det var hyggelig å møtes." Sa Oscar og ga meg en lapp. "Ja" Sa jeg og smilte. Oscar skulle til å gå i det han snudde seg og så på meg. "Ring meg." Sa Oscar og ga meg en lapp. "Kan vi ta et bilde Før du drar?" Spurte jeg sjenert. "Ja seff" Sa Oscar og tok et bilde. Et med hans mobil og en meg min. "Hade" sa Oscar og ga meg en klem Før han gikk. Jeg åpnet lappen. I lappen sto Oscars mobil nummer.
(Hjemme igjen)
"Hvorfor var du så treg!" Sa Lux surt. "Jeg møte noen." Sa jeg og rødma. "Ooo du rødme er det en gutt?" Spurte Lux flørtete. " Lux se her! " Ropte Dirac bffen til Lux. " Se hva Oscar Enestad la ut på instagram. " Sa Dirac og viste et bilde til Lux. Jeg gikk inn på instagram og så et bilde av meg og Oscar. Under bilde sto det i walk into this amazing girl. Hope to See her again. Aww. " Alexia hva søren! " Ropte Lux nesten. Jeg så på henne med et tihi blikk. Lux så på meg med et flørtete blikk og gikk.
YOU ARE READING
Meeting and Love ( The Fooo Conspiracy / One Direction)
FanfictionAlexia er en jente på 15 år. En dag går hun på noen i Sinsen. På Sinsen blir alt nytt.