De ce ne doare ? De ce plângem pentru oameni care nu ne merita ? De ce punem suflet ? Fiecare cuvânt are câte un sens, dar multe cuvinte inspira teama suferinta si durere . Ne atasam prea repede apoi tot noi suntem cei raniti . Incep sa consider ca viata inseamna doar ceva rau de care m.as putea lipsi . Gândim rational dar ne comportam prosteste . De ce zici ca iubesti daca nu O faci ? De ce sa iti bati joc de o persoana care nici nu ti.a gresit .
Eram inca pe banca din parc cu mary . Mi se parea foarte ciudat ce se intampla cu el . Nu il mai vazusem asa vreodata, se purta diferit, in bine sau cel putin asa am crezut .
-Iarta.ma, te.am murdarit de sânge, spun eu incercand sa il curat
-Of of . Ce ma fac eu cu tine? daca te mai prind ca faci asta te omor! intelgi! ?
- Da! Nu O sa o mai fac . Il mint eu .Stiam ca daca o fac o sa ma simt mai bine si in plus de unde sa stie el ca m.am mai taiat . Nu mai aveam de gând sa ma vad cu el . Dupa aceasta imi i.au hanoracul si plec .
Era destul de târziu, pe strada nu era nimeni . Era mai mult ca infricasator eram speriata, dar nu mai conta . Ma simteam in plus pe lumea asta. Ma intreabam oare câti oameni o sa isi mai bata joc de mine, câti o sa mai rada de mine . ? Ajung acasa, unde ma arunc direct in pat si adorm plângând.
Ma trezesc, soarele isi arata colti, era o zi urata . Nu aveam de gând sa fac ceva azi .
Ma ridic pentru a face o baie calda .
Apa era calda poate mult prea calda . Ranile ma dureau dar era o durere putin placuta. Vroiam sa imi mai fac, sa imi ramana semne, sa nu uit mometele in care am fost pacalita, inselata, mintita. Nu stiam ca doare asa de tare, dar totusi nu am facut.o .
Oare de ce ?
Din vina lui mary ?
Sau pentru ca in mometul ala m.am gândit la jake? .
Nu, nu aveam cum sa ma gândesc la el . IMPOSIBIL.
De cine imi era dor. ? Jake? Edy? sau ...Mary?
Nu . .. ceva nu e in regula cu mine ...
Hai Elisa . Fi tare . Asta e . Nu te mai minti singura, imi spun singura .
Ies din baie ma imbrac si ies afara petru o gura de aer .
CITEȘTI
Iubeste acum si..Regreta mai târziu
RomansViata unei fete de 15 ani se schimba atunci cand ea si familia ei se muta in alt oras cu alte reguli si oameni diferiti , sperând sa gaseasca dragostea adevarata. Dar oare va reusi ? INSPIRAT DIN FAPTE REALE