Ráno když jsem došel do práce na stole jsem měl připravené papíry. Ty jsem probral a ty co byly určené Sid jsem dal na její část stolu. V tom mi přišel email od ředitelky že by krokodýly měli přiletět během dneška . Tohle byla skvělá zpráva jen to musím říct Sid. V tom přišel do zázemí děda že potřebují s něčím pomoct ve výběhu s Voduškama. Tak jsem Sid napsal na papírek že krokodýly dovezou dnes odpoledne. A položil jsem jí to na papíry aby si toho všimla a šel jsem pomoc dědovi.
Když jsem se vrátil Sid byla celá ponořená do práce že si ani nevšimla že jsem přišel. Tak jsem si šel po práci než si mě všimla. ,,Jak dlouho jsi tady?" zeptala se. ,,Asi půl hodiny je divný že jsi si toho všimla až teď" ,, promiň jsem dneska trochu mimo" ,,to jde vidět." Odpověděl jsem ji. Byla divná tak mi to nedalo a zeptal jsem se ,,Co se děje Ani?" ,, Já jen ... Ty jsi mi řekl Ani?" Zeptala se. ,,Jo řekl. Proč vadí ti to?" ,,Ne to je v pohodě jen mi tak nikdo neříká" ,,tak jsem aspoň první ". ,,Tak co se děje?" ,,Jen jsem si dneska přečetla že už tu budu jen dneska a zítra a pak se zase vrátím do starých kolejí". ,,To je mi líto" řekl jsme upřímně pak už zamumla něco ve smyslu to je v pohodě já se s tím srovnám. Nečekal jsem že si za tak krátkou dobu někoho tak moc oblíbim. Ale ona je jiná. Nejdříve jsem si myslel že je to rozmazlená bohatá holka. Ale není něco ve mně se zlomilo a už si asi nedokážu představit den tady bez jejích historek z obláčkova. Tak mně napadá že Anička ještě neviděla zoo kromě dne kdy ji ti kluci napadli. Budeme tady v noci a užije si tady nejspíš svůj poslední den..
,,Ani" ,,no?" Zeptala se. ,,dneska v noci budu potřebovat aby jsi zůstala tady se mnou šlo by to''. ,,Jo asi jo proč?" ,, Kvůli těm krokodýlům musíme hlídat jestli je všechno tak jak má" ,,jo jasně není problém jen si zajedu domů vysprchovat a převléknout a zase se vrátím" ,,jo jasně"...
Překvapení!
Jelikož jsme tady překonali tisíc přečtení což je naprosto úžasné a mám z toho velkou radost tak vám sem za odměnu dávám novou část povídky.
Ať se líbí.🐍 -N
ČTEŠ
MYSLI SRDCEM NE HLAVOU
Krótkie OpowiadaniaMladá holka co plní přání svoji babičky. A přežívá ze dne na den. Kluk co má radši němé tváře. A jedna srážka ho může změnit. #1 zoo - 6. 3. 2024