Výstřih mého body byl dost hluboký končil mi až pod prsma. Byl tak moc hluboký, že stačilo aby mi ho stáhnul z ramen a rozepnul patentky, hned si pak mohl s mýma kozama a kundičkou dělat co se mu zachce. Neměla jsem totiž pod ním vůbec nic.
Jak jsem tam před ním stála pouze v tom sytě modrém body topu přitáh si mě za ruku blíž a dal mi pusu do výstřihu, přesně mezi kozy.
Přijde nám návštěva, tak jsem ti vybral tohle, aby ti to slušelo.."
dozvěděla jsem se najednou...Ani ne potom co jsem se toto dozvěděla zazvonil zvonek u domovních dveří. Stáli tam tři muži ve společnosti dvou subinek a jednoho suba. Byli to Matt, Oliver zvaný Oli a Luke se svými subíky Vanessou, Denisem a Steffani, zvanou Steff. Obě měly také bodytopy akorát Vanessa měla hořčicově žlutý a Steff tmavě zelený. Denis měl na sobě průsvitnou růžovou košili a upnuté kalhoty. To proto, aby mu byl dobře vidět. Návštěva vešla dovnitř. Pán je zavedl do salonku. Pánové se usadili do křesel a jejich subíci si sedli k jejich nohám, jen já jsem si směla pánovi sednout na klín. Otevřeli a nalili si whisky, nalili a vypili první dvě sklenky. Potom se Matt a Oli zvedli, vzali si Denise, svlékli mu kalhoty, pak se ozvalo: "Na všechny čtyři, a hned!." Denis okamžitě poslechl. Všichni je sledovali jak mu ztrhli tanga, které měl na sobě a Matt do něj tvrdě zajel až se Denis prohl v zádech jako kočka.
Oli mu přikázal aby otevřel pusu a vrazil mu tam svoje péro. V tu chvíli se ozval Luke, který byl Denisův pán: "Nesmíš se udělat jako první." Matt zrychlil tempo, Denis měl co dělat aby se neudělal, protože jeho péro bylo až bolestivě tvrdý. Matt pozvolně naplnil Denisův otvor svým obsahem. Po Mattovi se udělal i Oli Denisovi do pusy. Matt chytil do ruky Denisovo péro a začal pomalu jezdit sem a tam. Netrvalo to dlouho a udělal se i Denis.
"Byl jsi moc šikovný" dostal Denis pochvalu od obou dominantů. A posadil zpět pod nohy svého pána pouze v natržených tangách. Pánové si znovu nalili whisky, povídali si o všem možném a pak přišla řada na Vanessu se Steff a na Jamese s Lukem.
Vzali si obě najednou. Luke svlékl Vanesse bodytop z ramen a pak si ji o sebe opřel zády, aby ji udržel a přejel jí po kundičce až se celá zachvěla. Můj pán James se k ní postavil čelem. Jednou rukou odstranil látku jejího body z koz aby je mohl mačkat, kousat a všelijak si s nima hrát. Druhou rukou jí rozepl patentky v rozkroku. Pak jí Luke pustil. Tohle se opakovalo i u Steff, ale tu si o sebe opřel můj pán, který udělal to samé co Luke s Vaness. Na přejetí po její kundičce zareagovala stejně jako Vanessa.
Potom můj pán přikázal Steff , aby se opřela o jednu stěnu salonku a roztáhl jí nohy. Nebylo to moc něžně, taky proč, ona je subinka a on dominant a začal jí pomalu prstit kundičku. Prvně jedním prstem, potom dvěma až na konec v ní měl čtyři prsty. Naopak Luke, aby si připravil Vanessy kundičku si ji opřel o sebe zády a přidával pomalu a postupně prsty až v ní taky měl čtyři.
Vanessa i Steff byly po chvíli připraveny tak akorát, že když by do jejich kundičky jeden z dominantů strčil ruku, tak nevytečou, ale i stejně budou mokrý. Luke zasunul Steff péro prvně do zadku bylo to tak rychlý a trvdý, že ho zaznamenala až když ho měla v sobě. Můj pán zajel Vanesse do kundičky a pomalu přirážel a zároveň si hrál s jejíma kozama. Luke šukal Steff tak tvrdě a rychle až se ozval Oli, a zatrhnul jí udělat se a hlavně vytéct, protože mu patřila. Za chvíli po tom Luke chytil Steff za kozy až jí to zabolelo s vyplnil její zadeček jeho obsahem. Zanedlouho na to vyplnil i můj pán Vanesinu kundičku.
Pak jsem přišla na řadu ještě já, kdy mě šukali Oli, Matt i Luke. Matt si lehl na postel na záda a přikázal abych si na něj sedla. Stalo se. Pak mi Luke vrazil svoje péro do zadečku a Oli svoje do pusy a celý tenhle puzzle se pomalu rozpohyboval. Ani jeden nešetřil na tempu avšak já se nesměla udělat. Bylo to příjemný, docela jsem si to užívala. Prvně se udělal Oli, a naplnil mi pusu svým obsahem, následoval Luke a zakončoval to Matt, který když mi naplnil kundičku, zmačkl mi kozy tak, že to bolelo. Věděla jsem, ale, že se už můžu udělat.
ČTEŠ
Deník subinky
RomancePříběh subinky Tessy Postavy: dominanti: James, Matt, Luke, Oliver subiny : Tessa, Vanessa, Steffani, Denis Oliver - Steffani¨ Luke - Denis Matt - Vanessa