—На наступний урок ви маєте принести письмові звіти про те, як просуваються ваші завдання.—сказав професор разом із дзвінком.—Можете бути вільні.—всі студенти полегшено видихнули. Ще один навчальний день закінчився. Я почала збирати зошити в свою сумку і боковим зором побачила, як до мене підходить Олівія.
—Ти вже додому?—спитала вона.
—Так, сьогодні був не легкий день.
—Такі самі, як і всі.—пожала плечима вона, на що я згідно кивнула.—Слухай, можеш пройтися зі мною до моєї знайомої? Вона повинна позичити мені конспекти.
—Я взагалі то поспішаю…Ох, добре…—подивившись на ці благальні очі, я не змогла відмовити.
—Супер, тоді ходімо.—дівчина взяла мене під руку і повела на вихід із аудиторії.
—О, Роун! Як я давно тебе не бачила!—ми не пройшли і щонайменше метра, як до нас підбігла шатенка. Вона була вище мене за рахунок підборів та вдягнена дуже зухвало: коротка червона спідниця, чорний топ і зверху чуть не прозора накидка. Я скептично огляділа її яскравий макіяж і відвела погляд, розглядаючи похмуре небо з вікна. Навіщо так виряджатися в звичайний день?
—Ой, я ж вас навіть не познайомила! Евелін це моя давня поруга-Кетрін.—вона показала рукою на дівчину і та, явно не зауваживши мене раніше, скривилася. Я не звернула на це увагу і просто протягнула руку в знак дружнього жесту. Вона неохоче відповіла і далі почала розмовляти з Роун.
—Олівія, я відійду?—спитала я відчуваючи себе тут явно лишньою. Вона похитала головою і я направилася в бік вбиральні. Хоч трохи віддихну від тих розмов…
Коли я зайшла, там була дівчина, скоріше за все з старших курсів. Вона поправляла макіяж перед круглим дзеркалом, яке висіло над умивальником. Що тут так всі помішані над красотою? Я не придала цьому такого великого значення і підійшла до сусіднього умивальника та включила воду. Трохи сполоснула руки і легенько похлопала долонями по своєму обличчю.
—Що, важко бігати за всіма і одразу?—спитала та дівчина.
—Що? Вибач, я не почула тебе.
—Говорю, важко напевно обслуговувати кожного другого хлопця.—вона обійшла мене та встала навпроти, тим самим не даючи можливості відступити. Дівчина пройшлася по мені своїм оцінюючим поглядом і хмикнула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Випробування життя |18+
Misteri / ThrillerЕвелін Мерфі - дівчина із загадковим минулим, звичайним, спокійним теперішнім і не відомо яким майбутнім. Дівчина, близька людина якої покінчила життя самогубством... Але це справді так, чи за цим заховується жахлива правда? Все це потрібно розгадат...