3. Fejezet 18+

842 17 0
                                    


Mikor másnap reggel felébredtem, féltem tőle, hogy az egész csak egy szép álom volt. De miután, végig dolgoztam a napot, és kiléptem az ajtón, megpillantottam Jamie-t szembe velem. Hihetetlenül boldog lettem, ő pedig csak mosolygott rám.

- Tényleg eljöttél. – néztem rá döbbenten.

- Azt gondoltad hazudtam? – kérdezte furcsa arckifejezéssel.

- Nem, azt hittem álmodtam. – mondtam neki mosolyogva. – Szóval, terveztél valamit mára?

- Történetesen igen, örülök, hogy kérdezed. Mindent elterveztem, neked csak annyi a dolgod, hogy élvezd.

- Eddig tetszik. – mondtam neki nevetve. Jamie két, nem messze tőlünk álló elektromos rollerra mutatott. Nevetni kezdtem és ránéztem. – Komolyan rollerezni akarsz?

- Nem tetszik? – kérdezte csalódottan.

- Úristen, dehogynem. Induljunk. – kiabáltam nevetve és a rollerek felé vettem az irányt. Felpattantunk és nyakunkba vettük a várost. Átmentünk a Central Parkon, végig a belvárosban. Megálltunk egy sütizőnél, ahol életem legjobb csokitortáját ettem. Ittam valami furcsa koreai italt egy kisboltból, de nagyon ízlett. Csókolóztunk a Central Parkban, felmentünk az Empire State Building tetejére. A látvány valami csodálatos volt onnan. Megfogta a kezem és akkor úgy néztünk ki, mint egy pár. Féltékennyé tettem egy lányt az egyik lámpánál állva, aki teljesen rá volt indulva Jamie-re. Tetszett neki a viselkedésem. Este elvitt sushizni, amit még soha nem kóstoltam. Fura íze volt, de jól éreztem magam. Csukott szemmel kóstoltam meg a lazacost, kiesett a számból, ő kinevetett. Aztán már sötétben elesett a rollerrel, akkor én röhögtem ki. Mikor megálltunk egy gyönyörű parknál és Jamie a szemembe nézett, csak bámultam rá és azon gondolkodtam, miért is ne akarnék egy ilyen emberrel azonnal összejönni. Semmi nem jutott eszembe, úgyhogy úgy döntöttem, belevágok.

Mikor elértünk a lakásomhoz, egy pillanatra megálltam a lépcső aljában. Megfogtam Jamie kezét és rámosolyogtam.

- Fel akarsz jönni kicsit? – kérdeztem tőle.

- Szívesen. – mondta mosolyogva. Elindultunk felfelé és én borzalmasan izgultam. Nem akartam tovább húzni, úgy éreztem egy ilyen randi után lenne tökéletes egy első éjszaka. A sütizőből hoztam egy epres túrótortát, amit alig vártam, hogy megegyek. Lassan kinyitottam az ajtót és beléptünk a lakásba. Jamie körül nézett, majd mosolyogva felém fordult.

- Nagyon tetszik a stílusod.

- Hát tudod, imádom a lakberendezést és ez meg is látszik. De a legtöbb dolog IKEA. – suttogtam neki. – De ez titok. – kacsintottam rá nevetve.

- Az IKEA király, a fele lakásom onnan lett berendezve. - Amikor elkezdett a konyha felé indulni egyszer csak egy macska fújt az arcába a fejmagasságba lévő polcomról. – Uramisten! – rémült halálra, de nevetett. – Remélem ez a te macskád, mert ha nem akkor baj van.

- Látom találkoztál Mangóval. – néztem ki a konyhából nevetve.

- Szerintem mély nyomot hagytam benne. – mondta mosolyogva.

- Nincs vele egyedül. – a falnak támaszkodtam és félig beharaptam alsó ajkamat. Jamie odalépett hozzám, kezével beletúrt a hajamba, másik kezét derekamra tette és megcsókolt. – Szereted az epret? – kérdeztem tőle a csók után.

- Ki nem szereti az epret? – nézett rám kérdőn.

- Helyezd magad kényelembe a nappaliban. Van zene lejátszó, de sajnos nem olyan menő, mint a tiéd. De a tévén is tudsz zenét állítani. Most te választasz zenét. – mondtam neki, miközben kimentem a konyhába. Nyitottam egy pezsgőt az eper mellé és fogtam egy kis tejszínhabot is, hátha izgalmassá válnak a dolgok. Jamie nézegette a zenéim és meglátott egy tökéletes választást. Dream a little dream of me. Mikor elindult a dal, már biztos voltam benne, hogy jó ízlése van.

Amikor betáncoltál a szívembe... JamieWhere stories live. Discover now