İntikam soğuk yenen bir yemektir derler. Kuş bunun farkındaydı. Kartal'dan alacağı öcü düşünerek sabırlı olmayı öğrenmişti. Sonuçta sabrın sonunda onu güzel bir başlangıç bekliyordu.
Kuş derin bir iç çekmiş. Kelebeğine sarılıp bugünlerin çabuk geçmesini dilemiş. Kelebek ise endişeliymiş. Ya o zalim kartal kuşuma yeniden zarar verirse diye düşünmeden edemiyormuş.
İhtimallerin içinde boğulduğunu hissediyormuş kelebek. Kötü düşüncelerin arasında yok olduğunu hissediyormuş. Çaresizliğin içinde gözleri kuşunu bulmuş. Onun aslında ne kadar güçlü ve cesur olduğunun farkına varmış. Sadece içindeki cesaretin aslında ne kadar büyük olduğunu onun da fark etmesi gerekiyormuş.
Kelebek ona notlar bırakmış. Bu notlar cesaret mürekkebiyle yazılmış. Her kim okursa içinde saklanan cesareti bulurmuş. Kuş okumuş kelebeğin yazdıklarını.
Gülümsemiş. Kelebeğin sözleri onu kendine getirmiş. Artık ne kara kartaldan ne de onun yandaşı aslanlardan korkuyormuş. Onun içinde artık korku yokmuş.
Aklında sadece kelebeğiyle güzel bir hayata başlayacak olduğu düşüncesi varmış. Bunun içinse her türlü zorluğa göğüs germeye hazırmış.
Kuş intikamını almak ve etrafını saran karanlığı bastırmak için kartala gitmiş. Kartal uçurumdan attığı kuşu karşısında görünce aklını yitirdiğini sanmış. Tam da kuşun istediği gibi...
Kartal kuşun varlığını inkar etsede bu ona fayda vermemiş. Boynu bükülmez herkese yüksekten bakan kibirli kartal beyaz kuşun önünde diz çökmüş. Gözyaşlarının arasından kuştan bağışlanma dilemiş.
Kuş o an kartala gerçek benliğini göstermiş. Kartal gözlerine inanamamış. Uçurumdan çakılan ay tam karşısında duruyormuş. Kuş ondan intikamını böyle almış. Kartalı adalete teslim ettiğinde kuş kendini hiç olmadığı kadar özgür hissetmiş.
Kartalın yuvasından uçarken kelebeğini görmüş. Ona doğru kanatlanmış. Beyaz tüyleri kelebeğine sarılmış. Kartal ise gördüğü manzara karşısında sessiz kalsada gözleri yaklaşacak olan fırtınanın habercisiymiş.
Kuş ile kelebek o gece sadece kartalın değil ormandaki karanlığında sonunu getirmişler. Birlikte acıların altında mutlulukla dans etmiş yaralarının yağmurla birlikte toprağa karışmasına izin vermişler.
_______
"Bugün seni çok eğleneceğin bir yere götüreceğim Lu. Ama ondan önce başka bir yere uğramamız gerek," dedi Merih. O gece bir rüyadan uyanmış, ıslak kıyafetlerimizden sonra Merih'in evden getirttiği kıyafetleri giyinip mahşerden ayrılmıştık. Şimdi ise aradan geçen huzur dolu birkaç günün arından birlikte dışarıda güzel bir restoranda kahvaltı ediyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Mezarlığı (Seri)
قصص عامة✨WATTPAD ROMANCE TR OKUMA LİSTESİNDE✨ Kelebek kuşun acılarını gören yeryüzündeki tek canlıydı... Luna aşkın en can yakan kısmının aslında ayrıldığı gün değil de kavuştuğu gün olduğunu anladığında hayatı ellerinden kayıp gitmişti. Aşk onu ölümün kuca...