1

14 3 20
                                    

İsim: Cemre

Yaş: 14

Boy: 1.70

Kilo: Söylemek istemiyorum

Kişilik türü: İNFP

Yönelim: Hetero

Doğum günü: 31 ocak

Burcum: Kova

Yükselenim: Bilmiyorum mlsf (burçlara çok kafa yoran birisi değilimdir o yüzden hiç araştırmadım.)

Yaşadığım ülke/il: Hollanda, Rijswijk

Diğer:

• İrem Sena adlı bir kardeşim var. Bir tane abim ve bir tanede kardeşim ölmüştür.

• Ana dilim Flemenkçe ama onun dışında: Türkçe, İngilizce, Almanca, Rusça ve biraz Japonca biliyorum.

• Sübliminal dinliyorum/inanıyorum.

• Eskiden en çok oynadığım oyunlardan biri Roblox ve MSP'dir. Şuan pek oyun oynamıyorum ama Mario'da iyiyimdir.

• En sevdiğim oyunlar: Mario. Başka yok mlsf.

• Darbuka ve biraz gitar çalabiliyorum.

• En sevdiğim mevsim: Kış ve sonbahar. Nedeni soğuğu sevmem.

• K-pop hayatımdır.

• Şuan en sevdiğim arkadaşlarım: Tekgül ve Nisa'dır.

• Sanal arkadaşım sadece Nisam.

• İlk kavgamı kendimi çok birşey sanan kız ile yaşadım. (Çocuk kardeşime ve ölen abime ve kardeşime falan laf attı)

• Çok küfür ederim.

• Kedi veya tavşan çok isterim ama kardeşimin alerjisi olduğu için alamıyoruz.

• Gelecekteki mesleğimin doktor veya engelli çocuklar için öğretmen olmasını istiyorum.

• En sevdiğim renkler: Kırmızı, siyah ve kahverengi.

• Arkadaşlarımın yanaklarını sıkmayı çok severim.

• Pørnø falan izlemem, sadece Straykids gay moments.

• İki ve üç yaşlarıma kadar her günü kardeşimi (Sena) hastaneye götürmekle geçindim.

• Beni bazen bazıları Minhoya benzetiyorlar, kişiliğimden dolayı.

• En sevdiğim yemek patates ile alakalı herşey.

• Telefon duvar kağıdımda Quaresma var.

• Kpop grubu olarak: Skz, Bts, (G)-İdle, Txt, Enhypen, Bp, Twice, İtzy, Nmixx, İve ve Kep1er.

• Wattpad dışında pek kitap okumuyorum ama okuduğum kitaplar arasında en sevdiğim: yok.

•Favori yazarlarım:

ipel1414

larrens

cr: yus3ii_

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blood And FlowersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin