Öncelikle herkese merhaba. Bu benim ilk michaeng fic deneyimim olacak. Bu yüzden hatalarım falan olursa şimdiden kusura bakmayın. Ayrıca yazım hatalarım da olabilir :"). Bu kitabı Stefan Zweig'ın Korku eserinden esinlenmiş bulunmaktayım yani Korku'nun bir uyarlaması olacak ama tabii ki kendimden kurgu katacağım ve gidişat farklı olabilir yani neler olacak bilemiyorum. Düşündüm biraz ama çoğu şey net değil. O yüzden akışına bırakıp içimden nasıl geliyorsa onu yapacağım. Şimdi karakterlerimizi tanıyalım.
Son Mina (Eski soyadı ile Myoui Mina)
Rahat ve korunaklı bir yaşam süren saygın bir kadın olan Son Mina, 28 yaşında bir kadındır. Son Chaeyoung ile 8 yıldır evlidir ve bu evlilikten sıkılmaya başlar. Ayrıca ikisinin bu evliliklerinden 2 tane çocukları vardır. Genç sanatçı Park Jihyo ile yolu bir gece toplantısında kesişir ve kısa bir sürede nasıl olduğunu anlamadan onun metresi oluverir. Ama zaman ilerledikçe yanlış yaptığının aslında çok güzel bir hayatı olduğunun farkına o hayatı ve içindekileri kaybetme korkusuyla karşı karşıya kalınca anlar.
Son Chaeyoung
Kore'nin önemli iş insanlarında biri olan Son Chaeyoung, 29 yaşında bir kadındır. Mina ile çocukları hayatının merkezindedir. Onları çok seviyor ve değer veriyordur. Mina'ya olan aşkı bazı gerçekleri kaçırmasına yol açar. Peki gerçeklerin farkına varacak mı?
Park Jihyo
Genç ve başarılı ama küçük bir çevre içinde tanınan sanatçı Park Jihyo, 23 yaşında bir kadındır.
Jihyo, Mina'nın aşığıdır. Ona büyük bir tutku ile bağlıdır. Ama o da aslında Im Nayeon ile sevgilidir.Im Nayeon
Hırslı ve kendinden emin bir kişiliğe sahip olan Im Nayeon, 23 yaşındadır ve Park Jihyo ile sevgilidir. O, Chaeyoung'un aksine bu yasak ilişkinin farkına daha erken varıyor.
Evettt, karakterlerimizi de tanıdık. Şöyle bir bilgiden tekrar bahsetmektedir fayda var. Ben tamamen kitaba göre gitmiyorum bazı kısımları kendim ekleyip çıkarıyorum, değiştiriyorum. Yani haberiniz olsun. Şimdilik iyi geceler dilerim. Kitaptan çok bir beklentim yok ama hadi hayırlısı. 💚
Resimler;
https://pin.it/2rgkuTl
https://pin.it/DqWAY7z
https://pin.it/gzMZQ3T
https://pin.it/2Llrr6r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku (michaeng)
RandomRahat ve korunaklı bir yaşam süren saygın bir kadın, sekiz yıllık evliliğinden sıkılmış, burjuva dünyasının kozasından çıkarak kendini genç bir sanatçının kollarına atmıştır. Ancak bu gizli ilişkiden haberdar olan bir şantajcının ansızın zuhur etmes...