"Elis soykanla ahmet soylu sancar soykanla elif soylunun DNA testi %99,9 pozitiftir. Hastanemizin yapmış olduğu bu karışıklıktan dolayı özür dileriz bu karışıklılığı yapan hemşire vefat ettiği için tazminat davası açabilirsiniz iyi günler" diyerek odadan çıktı hem 17 yılımızı çöp etsin hemde gebersin gitsin peki biz nolucaz tazminat davasıymış tüm hayatım para olsa nolur olmasa nolur
Boya kovası çok mutlu duruyo "ben öz ailemi istiyorumm" diye ciyakladı ona göz devirip odadan hızlı adımlarla çıktım hastanenin hemen arka bahçesine gidip sakinleşmek için hemen bi sigara yaktım gözümün önüne o pislik evdeki anılarım geldi gözlerimin dolmasını engelleyemedim ama hayır ben güçsüz değilim bunları düşünmiycem. Sigaramı bitirdikten sonra hastanenin ön bahçesine doğru gidiyodum ki öz ailem yanıma geldi biyo annem "bizimle geliyosun deme kızım" dedi dokunsam ağlıycaktı reşit değildim bidaha o adam evine almazdı zaten alsa bile ben gitmem bizimkilerede yük olmak istemiyorum mecburen kabul edicem zaten 8 ay var reşit olmama 8 ay sonra giderdim "reşit değilim reşit olmama 8 ay var sadece 8 ay kadar kalıcam sonra herkes kendi yoluna bakar" dedim soğuk bir sesle yanlarındaki velet burnundan alaylı bi ses çıkardı bi kaç bişey mırıldandı ama anlamadım neyse "tamam kızım sen nasıl istersen hadi gel gidelim" dedi biyo baba "siz gidin ben diğer evden eşyalarımı alıp öyle gelirim adresi bana atarsınız" dedim ve yanlarından ayrıldım hemen taksi çevirdim kömürlüğe koyduğum eşyalarımı aldım ve sahile doğru yürümeye başladım az sonra yağmur başladı çevreme baktım insanlar yağmurdan kaçıyo başka dertleri yokmuş gibi hiç takmadan kumların üstüne oturdum yaktım bi sigara bugün olanları düşündüm eski babamın bana yaptıkları çocuk olamadan tüm hayatımı elinden alışını kötü bit ailem olsada mükemmel arkadaşlıklarımın oluşu ve bu hayatta başıma gelen en güzel şey yaşamamın tek sebebi onun haricindeki herşey benim için piyon ama o olmasa bu hayatı yaşamayı bırakırım sevgilim poyraz tüm zor zamanımda yanımda olan yaralarımı tek tek saran kişi ben bunları düşünürken 1 paket sigara bitirdim hiç farkında bile olmadan yağmur iyice şiddetini arttırınca karşıdaki bakkala uğrayıp sigara aldım hemen bi taksi çevirdim ve adresi verdim başlasın bakalım yeni hayatımız...