laf söyletmiyorlar maamiilerine

45 7 1
                                    


Sevgi istemsizce titremeye başladı. Galip yanına gelince koluna yapıştı.

"Biliyordun değil mi? Gitme ne olur."

Galip, Sevginin başını göğsüne bastırdı.

"Biliyordum canım. Meraklanma bana bir şey yapamaz. O sadece kadınlara eziyet eden zavallı ve aciz birisi."

O sıra Poyraza bakıyordu. Çocuklarda evdeki telaştan bir şeylerin ters gittiğini anlayıp Bergüzarın kucağına çıkmışlardı.

Poyraz, çalan telefonu hemen açtı. Dinledi.

"Benim oraya, kapalı otoparka götürün. Birazdan bende orada olacağım. Fotoğrafını çekip bana atın."

Tüm gözler Poyrazdaydı.

"Motorla gelmiş ama motorda amblem yok. Pizza çantası da boş. Bu kadar salak olabilir mi yahu!"

Fotoğrafın geldiğini belirten sesle Sevgi sıçradı.

Poyraz, telefonu Sevgiye uzattı.

"Evet, lanet pislik bu o. Bende sizinle geleceğim. "

" Sevgim, sen burada kızlarla kal. Biz gidip ne istediğini kibarca soracağız."

"Galip, o adamın yüzüne tükürüp, yumruklamak istiyorum. İçim öyle kin ve nefretle dolu ki! Onu öldürsem içim soğumaz."

Poyraz, Galip'i zor durumdan kurtarmak için araya girdi.

"Sevgi, biz gidip bir duruma bakalım ben şoförü  gönderirim. O zaman zarfında yemin ederim sana ve Bergüzara yaptıklarını fazlasıyla ödeteceğimden emin olabilirsin."

"Baba kookuuyos."

"Meleğim baban, çikolatalı pasta alacak. Korkmanız gerekmez. "

"Eğer pastayı Balım kızım beğenmezse karışmama haaa," diyecek pastacıya, onu konuşuyorlar.

 Poyraz, rica etsem bize de su böreği alır mısın? Güzel olsun tamam mı.

 Meleklerimin yanında bir daha böyle konuşma. Yanlış anlıyorlar sonra. Haydi bizde çay suyunu koyalım ve sofrayı hazırlayalım. 

Aaa aklıma ne geldi haydi krep yapalım babanla Galip amca gelene kadar biraz atıştırırız."

"Umurtayı ben çırpcam. Erkekim ya kuvvetli kollayımla hemencecik çıypayım."

"Allah Allah, kızlarında güçlü kolları var! Şuna bak, bu yaşta erkeklik taslıyor. Yerim ben senin kuvvetli kollarını."

Sude, Üstünün yanına gidince Üstün mutfağa kaçtı. Balım da arkasından.

"Çabucak gidin ve bizi habersiz koymayın."  Bergüzar, Poyraza sarıldı.

Poyraz biraz sesli, "Tanrım, beni bağışladığına gerçekten inanıyorum bana bu meleği gönderdin ya... Bundan sonra ne dersen yaparım," dedi.

"Haydi, hala konuşuyorlar. Su böreklerini soğutmayın."

Poyraz, gülerek ayakkabılarını giydi. Galip, Sevgiyi kollarının arasına almış sakinleştirmeye çalışıyordu. 

"Ben çıktım. " Poyrazın sesi onları ayırdı ve birlikte gittiler.

Sude, salona dönüp, Sevgiyi teselli etmeye çalışırken, Bergüzar çocuklarla gülerek ve şarkı söyleyerek krep yapmaya koyuldu.

                                                                       ****        ****

"Eveet tanışalım Latif Şahinoğlu. Gerçek adın bu mu?"

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin