,, Baf!" Řekl výsměšně neznámý a já už byl smířený s jistou smrtí. ,, Prosím, alespoň to udělej rychle." Vzlykl jsem a zavřel jsem oči. Chytil mě pod krkem a zvedl mě do výšky svého obličeje. ,, Ty si nezasloužíš chcípnout jako tvůj malý přítelíček." Zakroutil jsem hlavou v nesouhlasu a chytil mu oběma rukama ruku, kterou mi držel krk, ve snaze povolit její stisk. Marně, byl tisíckrát silnější než já. ,, Ty jsi naprosto výstavní kousek." Ušklíbl se. ,, Zabil bych tě, ale mám s tebou trochu jiné úmysly." Rozklepal se mi spodní ret a po tvářích se mi řinuly další slzy. ,, Ach klid." Přejel mi po mém dozajista namodralém rtu palcem. ,, Prosím." Sýpal jsem. Sotva jsem dýchal. ,, Neboj se, bude se ti to líbit." Díval se mi přímo do očí a já i s ubývajícím vědomím zaujatě sledoval jeho potemnělé smaragdy, které se vpíjely hluboko do mých safírů.
,, Co se mnou hodláš dělat?" Rozplakal jsem se a on mě hodil na zem. ,, Vykuř mi ty couro!" Rozkázal pevně. Klesl jsem na kolena a neochotně mu rozklepanýma rukama začal rozepínat kalhoty. ,, Zrychli, nemám zas tolik času." Protočil očima a sundal si kalhoty sám.
Vzal jsem jeho penis do svých rozklepaných rukou a párkrát po něm přejel načež jsem ho vzal s nechutí do pusy. On na nic nečekal a přirazil mi do úst až po kořen. Začal jsem se automaticky dusit, ale na to on nebral zřetel. Přirážel mi do pusy a já se pod náporem jeho přírazů dusil. Z pusy mi vytékaly pruhledné pavučiny slin a nechutně mi smáčely tričko. Modlil jsem se, aby už byl kkonec, který taky po chvíli nastal. ,,U-už!" Vykřikl a udělal se mi do pusy. Následně si jen nandal kalhoty a odešel.
Zalapal jsem po dechu, když mi po pár minutách od jeho odchodu přišla zpráva.
Thekiller: Večer přijdu zas ;P
Tak co? Těšíte se na Killerovu večerní návštěvu Louiho?
ČTEŠ
GAME OF LIFE *prohíhá korekce*
FanficMOMENTÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE, KTERÁ MĚNÍ CELÝ DĚJ KNIHY. PROTO PROSÍM TY, KTEŘÍ KNIHU ČETLI A VYHODILI JÍ Z KNIHOVNY, ABY VĚNOVALI SVŮJ ČAS A PŘESUNULI SE NA ZAČÁTEK PŘÍBĚHU. V NOVÝCH KAPITOLÁCH BYSTE SE MOHLI SNADNO ZTRÁCET. Louis je mladý klučina...