Merhabalar!
Yeniden geldiiim. Ama siz diğer ficlerime bakmıyorsunuz😼 Diğer bölümdede smut yazacağım ama bu sefer tam yazacağım sanırım😑
İyi okumalar<3
~~~~~~~Hyunjin akşam akşam çocuklarlaa resim çizerken Felix ise mutfakta kurabiye yapıyordu. Minjun Minyoung ve Minseo ise Jaehwa'nın resim yeteneğini kıskanıyordu.
"Baba ama haksızlık bu!"
"Evet baba!"
"Jaehwa abla haksızlık yapıyor!"
"Ben ne yapabilirim babamlar sizi yaparken özenmemişse. Canım babalarım beni yaparken çok özenmiş"
"Jaehwa bunları Minho amcandan öğrenmediğini söyle"
"Öğrendim bile"
Jaehwa omuz silktikten sonra kendi resmini boyamaya çalışan Minjun'a hafifçe vurmuştu.
"BABA BAK KOLUM KOPTU! AH! ABLA NE YAPTIN SEN!"
"Evet Minjun kolun yerlerde şuan. Aa bak kolunu buldum"
Minyoung nah çekerek elini Minjun'a gösterdiğinde Minseo kahkaha atarak gülmeye başlamıştı. Hyunjin ise 4'ünede sinirli bir şekilde bakmış ve resmine geri dönmüştü.
"Çocuklar bir daha böyle konuşmayın veya garip hareketler yapmayın. Ama ben dinlemem diyorsanız bir daha sizinle resim yapmam"
"Tamam baba"
Jaehwa kardeşlerinden önce cevaplamış ve resmine devam etmişti. Saçlarını hala kestirmediği içinde dizlerine kadar geliyordu ve bu Minyoung ve Minseo'nun kıskanmasına sebep oluyordu.
Minyoung Jaehwa'nın yakınında oturduğu için fark ettirmeden boyaya batırdığı fırçayı almış ve Jaehwa'nın saçını boyamaya başlamıştı.
Jaehwa bunu fark ettiği anda oflamış ve ellerini çırpmıştı. Ellerini çırptığı gibide Minyoung kaybolmuştu. Bunun üzerine Minjun ve Minseo Jaehwa'dan uzak bir yere oturmuş ve düzgünce resimlerine devam etmişlerdi.
"Jaehwa"
"Tamam getiriyorum Minyoung'u"
Jaehwa Hyunjin'in kendine bakması ile ellerini tekrardan çırpıp Minyoung'u geri getirmişti. Minseo ise korkuyla hemen Jaehwa'dan kaçan 3'lünün yanına gitmişti.
"Çocuklar! Hyunjin! Kurabiye hazır!"
"İlk önce ben yiyeceğim!"
"Ben varken sizde kimsiniz be!"
Jaehwa Minjun'dan önce koşarak mutfağa gitmişti. Diğer 3'lü ise Jaehwa'nın arkasından gitmişti. Hyunjin ise çocukların arkasından sakince mutfağa gitmişti.
Mutfağa girdiği gibi ise kendilerine ayrılan kurabiyeleri, kekleri ve çikolatalı sütleri alan çocukları görmüştü. Felix kendilerinin tabaklarını hazırlarken Hyunjin'in bileğinden tutup çekiştirmesi ile şaşırmıştı.
"Çocuklar tabağınızdakiler bittikten sonra nereye koyacağınızı Felix babanız öğretti zaten. Biz gelene kadar çizgi felan izleyin işte"
Hyunjin Felix'i çocuklar yapılanları yerken kendi odalarındaki banyoya götürüyordü. Çocuklar artık büyüdüğü için sadece onlar kreşe veya okula gidince yalnız kalabiliyorlardı.
Hyunjin Felix'i banyoya götürdüğü gibi üstlerine kapıyı kilitlemişti. Felix ise ne olduğunu anlamadan Hyunjin'e bakıyordu.
"Biraz özlem gidermeye ne dersin Felix?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Vampiriİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...