Part 1

20 0 0
                                    

Jace Pov 

"Taigi dar viena žmogžudystė. " Tarė Allison

"Taip, ir ji niekaip nesiskiria nuo kitų dešimt."Atsakiau. Stovėjome mažame valgomajame. Jame kaip ir paprastame valgomajame buvo stalas ir keturios kedės. Priėjau pažiūrėti prie negyvo kūno. Truputėlį pakėliau šito vyro galvą žinodamas ko tikėtis ir nenusivyliau jam ant kaktos kaip ir ant kitų dešimt lavonų buvo tuščiaviduris rutulys su X ženklu viduryje. Padejau vyro galvą atgal ant stalo. 

" Ką darysim?"Paklausiau 

"Ką darėm iki šiol, bandysim rast žudiką, o dabar ką galim daryt tai tiktai perspėti žmones, kad būtų atsargūs. Keiščiausia tai kad šitas žudikas žudo ne milijonierius ar milijardierius, o tiesiog eilinius žmones ir vyrus, ir moteris. Bent jau reikia džiaugtis, kad jis ar ji nepriėjo prie vaikų. "Pasakė Allison

Man labiausiai nedavė ramybės tai, kad aš, mano žmona Robin ir dukra Lizzie gyvenom netoli nuo čia ir mūsų valgomasis buvo identiškas kaip visų nužudytų žmonių pažymėtų tuo ženklu.

"Gerai aš jau einu jeigu nori tu čia dar gali apsižiūret."Išeidama pasakė Allison

Aš irgi susiruošiau eiti juk šiandien buvo Kalėdų išvakarės, o Robin nemėgsta kai veluoju. Išėjau iš pastato nuėjau prie mašinos ir ją užvedžiau. Važiuodamas namo stengiausi apie visą šitą nesąmonę per daug negalvoti . Atvažiavau namo, išlipau iš mašinos, nuėjau prie namų durų ir jas atrakinau. Buvo labai tylu Lizzie turbūt jau miegojo. Nuėjau į valgomajį ten ant sofos sedėjo Robin ir žiūrėjo televizorių. Ant stalo buvo daug maisto. Nuėjau atsisėsti šalia Robin.

"Labas" pasisveikino Robin." Buvo sunki diena ką?"Paklausė ji

"Taip, buvo labai sunki diena"Atsakiau

" Eik pasišildyti ką nors pavalgyti" Pasakė Robin
Nuėjau į kambarį, persirengiau ir vėl grįžau į svetainę. Pasišildžiau mikrobangėje piragėlius su grybais ir pradėjau valgyti. Telefone atsidariau Facebook ir pradėjau ten žiūrėti. Pavalgęs nuėjau ant sofos ir pradėjau žiūrėti žinias. Ten kaip ir tikėjausi buvo paminėta apie vienuoliktą žmogžudystę.

" Kaip reikalai darbe?" pasiteiravo Robin

" Prastai neturime jokių įkalčių. Vien tik tas sušiktas ženklas ant kaktos" atsakiau

"Nieko tikėkimės viskas bus gerai ir pagaliau visos žudynės baigsis" tarė Robin "Gerai einu padėsiu dovanas po eglute ir eisiu miegoti nes jau daug valandų"

Pažiūrėjau į laikrodį ir nustebau iš tiesų buvo labai daug valandų, laikrodis rodė 2:48 . Kaip gerai kad rytoj išeiginė tikrai labai nenorėjau eiti į darbą. Išjungiau televizorių ir nuėjau atsiguliau į lovą po kiek laiko išgirdau ateinančią Robin.

Katie pov

Atsikėliau su skaudančia galva. Apsidairiau ir pamačiau kad esu savo namuose nors pagal viską turėčiau būti Los Angeles viešbutyje.

 Išlipau iš lovos nuėjau prie lango ir pamačiau Hollywood raides ant kalno. Nieko neprisiminiau, galvą skaudėjo beprotiškai, atrodė lyg vakar būčiau gėrusi.

 Atsisėdau ant kėdės prie stalo įsipyliau sulčių ir išgėriau vaistų nuo galvos skausmo.

 Įsijungiau televizorių ir pamačiau kad buvo rodoma apie vienuoliktą žmogžudystę ir man lyg ir šmestelėjo prisiminimai apie praeitą naktį bet nesupratau kas ten buvo todėl per daug nekreipiau dėmesio.

Nuejau prie kriauklės ir vos nenualpau. Ten gulėjo kraujuotas peilis. Neįsivaizdavau iš kur jis ten atsirado.






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miestas TamsojeWhere stories live. Discover now