0.1

75 6 0
                                    

(3.sinifsin)
yn:yaşasın,bu gün yeni okulumdaki ilk günüm!

Y/N

yohan han:hadi bakalım gidelim yeni okuluna

yn:keşke yosef abimde beni böyle görseydi..neyse!Bu gün okula bu kadar hüzünle gitmek istemiyorum..!

yohan han:...tamam hadi gidelim..

okulumda ilk günümdü.Çocukluğumdan beri sevdiğim tek arkadaşım "Souta" vardı.Onu çok seviyordum çünkü tatlı birisiydi.Ama çok zorba.Sınıfa girdim ve o mükemmel ötesi gözlerini gördüm(3. sınıf)

yn:Günaydın!Sou-chann!!

Souta:Günaydın.

Bana sinirli ve yan bakan iki çift göz vardı.Neden?Rastgele bir sıraya oturdum.Sınıfta en fazla 5 kız vardı.Çoğu erkekti.Bu biraz benim sinirlerimi bozmuştu.Çünkü Souta ve Nahoya dışında hiç bir erkekle anlaşamıyordum.Biraz zaman geçmişti.Çok canım sıkılmıştı,Souta'nın yanına gittim.

yn:Nasılsın Sou-chan?Görmeyeli uzun zaman oldu :)!

Nasıl mı bu kadar samimiydik?Çünkü karşı apartmanımızda oturuyor.

Souta:Git başımdan

Neden böyle dediğini anlamamıştım?

yn: Noldu sana?İyi misin?Ateşin falan mı var?

Dedikten sonra elimi anlına koydum

Souta:ÇEK ŞU ELİNİ!(///)

Hızla ayağa kalktı ve bağırdı.Sınıftaki herkes bize bakıyordu.

Souta:Ne bakıyorsunuz sizde!?

Öğretmen geldi.Ders işledik,sonra evlerimize dağıldık.Aslında abim beni almaya gelmişti.Eve gittik

Yohan han:*montunu çıkararak*İlk günün nasıl geçti fıstık?

yn:İyi geçti.Çok memnunum.

Yohan han:Zaten önemli olan şey  senin memnun olman abicim.

yn:Yemek yaptın mı abi??

Yohan han:Yapmazmıyım abicim?Tabiki de yaptım.

Yemek yedik.Sonra gece oldu ve yattık.Sou-chan,bana 3. sınıftan 10. sınıfa kadar zorbalık yaptı.Zevk alıyordu galiba.Ama ben kendimi koruyamıyordum.Korursam daha çok canımı yakacaktı çünkü.En sonunda o okuldan ayrıldım.Yetti artık çünkü.

Aradan 10 yıl geçer ve Y/N 26 yaşına gelir

//Zorbalık ve Aşk//Y/N x Souta Kawata Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin