Altina.
Anlamı olmayan bir isime sahip olan ve bir o kadar anlamsız olan bir kız. Bu hiçsizliğe bağlı olan hayatında adadığı tek şey; annesinin son isteği olan isminin anlamını araştırması. Ve bu araştırmanın bir o kadar anlamsızlığını bilmesine rağmen pes etmeyen, bu saçma şey uğruna hayatından, çevresindeki tek tük insanlardan vazgeçerek şehirden şehre atlayan garip bir kişi.
Diğer yandan bu anlamsız olarak görünen araştırma, annesi ve babasının ölümünün masum bir trafik kazasından ibaret olmadığını ortaya çıkartabilir.
''Hiçbir şey bilmezken daha mutluydum ben. Belki aptaldım, hiçbir şeyden haberim olmadan yalanlarla yaşıyordum fakat bu kadar canım acımıyordu.''
Bütün sırlar çözüldüğünde ve Altina gerçekleri öğrendiğinde, annesi ile babasının masum olmadığını ve onların katilinin eline düştüğünü bilmeden ilerleyen bir yola girecek.
Ve aşk.
Sanırım aşk, imkansızı seviyor ve en çok ondan yara alıyordu. İmkansız olan aşk, her zaman daha güzel ve her zaman daha acı olandı.
''Sonunda bir amacım olmasa, gebersen umurumda olmazsın.''
Ve gerçekten aşk, en acı olanda güzeldi ve en acı olanı seviyordu.
''İsmin kadar anlamsız, gözlerindeki bakış kadar boş ve benim duygusuzluğum kadar bir hiçsin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toz
ActionBir avuç toz, etrafa ihtişamlı bir görüntü yaydı. O zamandan sonra kötülük iyiliğe, iyilik ise kötülüğe dönüştü.