Ran Haitani

84 5 3
                                    

- Sen salak mısın Y/n nasıl seni boynuzlayıp duran bir adamla nikah masasına oturursun!!! (Riana)

- Rina karışma benim bir bildiğim var.

- Ya birazdan nikah var hala bir bildiğim var diyorsun!! (Riana)

- Bekle gör.

O sırada Ran gelin odasına geldi.

- Bebeğim hazırsan çıkalım. (Ran)

- Hazırım hayatım.

Ayağa kalkıp gelinliğimi düzeltip, Ran'ın koluna girdim. Ağzı kulaklarına varıyordu. Bakalım birazdan yapacaklarımla yine böyle gülebilecek misin? Beni aldattığın kızlardan intikamımı aldım ama senden almadım daha.

Beraber odadan çıkıp salona giriş yaptık, nikah masasına oturduk. Nikah memuru klasik soruları yöneltti.

- Sayın Bay Haitani, Bayan S/N'yi eş olarak kabul ediyor musunuz? (Nikah memuru)

- Evet (Ran)

Herkes alkışlamaya başladı. Nikah memuru bana döndü.

- Sayın Bayan S/N Bay Haitani eş olarak kabul ediyor musunuz? (Nikah memuru)

Gülerek Ran'a döndüm, gözlerinin içine baktım.

-  hayır.

Herkes şok olmuştu. Ran'ında şoku gözlerinden okunuyordu.

- Aşkım sen- (Ran)

- Beni 7 yıl boyunca aldatan bir adamla evlenemem ben. Sana ve sürtüklerine hayatta başarılar.

Dedim ve nikah masasından kalkıp yürümeye başladım çıkışa doğru. Sonra durup Ran'a tekrar döndüm.

- Ha bu arada Evinin tapusunuda bana verdiğin için sağol Haitani şimdi o evi satıp yurtdışında kız kardeşimle bir tatile gidebilirim. Bana yaptığın tek iyilik bu zaten.

- SEN NE YAPTIN. ÖLDÜRÜCEM SENİ Y/N (Ran)

- Bulursan öldürürsün.

Elimi bay bay anlamında sallayıp düğün salonundan çıkıp arabama gidip bindim. Evime gidip eşyalarımı topladım. Evi zaten düğünden bir gün önce satmıştım. Uçak biletlerinide balayı bahanesi ile halletmiştim. Şimdi Ran hayatının şokunu yaşayıp ortalığı temizlesin bende mükemmel bir tatile çıkayım.

Uzun bir süre Tokyo'da olmıcaktım. Malum son olaylardan sonra gizem yaratmam gerek.

Üstümü değişip, hazır olan bavulumu alıp evden çıkıp havalimanına gittim. kardeşimle havaalanında buluşucaktık.

- Şükür geldin hiç gelmeceksin sandım. (kız kardeşin)

- Düğünden çıkıp gidiyoruz sonuçta kolay değil gelinliği çıkarmak.

- Ran'ın suratı nasıldı? (Kız kardeşin)

- Pancar gibiydi. Ne olduğunu şaşırdı.

- Buda ona ders olsun o kim ki seni aldatıyor. Ahmak. (Kız kardeşin)

- Paris uçağı kalkmak üzere tüm yolcularımıza iyi seyahatler. (Anons)

-Uçak kalkıyor hadi yürü Ran'ın evinin parasını yiyelim biraz.

Kahkahalar eşliğinde uçağa bindik.Yazık Ran'a o da sanıyordu ki balayına ikimiz Hong Kong'a gidicektik. Şimdi beni sikse bulamaz.

...

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin