six

170 20 0
                                    

Do pokoju wszedł uśmiechnięty od ucha do ucha Jai. Na sobie miał można czarne można powiedziec, że rurki. Do tego białą koszulkę z dużym dekoldem, dzięki której odsłoniona była jego klata na której widniało kilka tatuaży i czarne, niskie trampki.

Niby zwyczajnie a wyglądał nieziemsko seksownie.

-Chodz, zapoznam cię ze wszystkimi.-wziął mnie za rękę.

Ciepło przeszło przez całe moje ciało.

-To jest Viki, dziewczyna Beau.-pokazał na rudowłosą, niską, zgrabną dziewczynę.

-Hej, miło mi cię poznac, jestem Livia.-uśmiechnęłam się szeroko i podałam dłoń Viki.

-Czesc, mi ciebie też.-odwzajemniła uśmiech.-Chodzicie ze sobą?

-Ale kto z kim? Że niby ja z Jaiem?-spytałam zdziwiona.

-Nie, to tylko moja koleżanka.-zaśmiał się brunet.

-No wiecie, sprawiacie wrażenie pary.-powiedziała popijając herbatą.

Na to stwierdzenie oboje wybuchnęliśmy śmiechem.

-Livia, tak? Ja jestem Alex.-powiedziała krótkowłosa blondynka.-A to Emma, siostra cioteczna Jamesa.-pokazała na swoją wysoką, z włosami ombre towarzyszkę.

-Czesc dziewczyny. Fajnie was poznac.-mrugnęłam do nich.

-Nam też.-odezwała się Emma.

Po odejściu dziewczyn podszedł do nas niski, ale wysportowany chłopak.

-Czesc Livia, mów mi Skip.-Czy wy coś ten teges ze sobą?-spytałam wyszczerzony.

-Ile osób jeszcze o to spyta? Nie, my nic ten teges ze sobą. Znamy się niespełna jeden dzień.- skrzyżowałam ramiona.

-A Jamesa i Luka już chyba poznałaś, tak?-spytał.

-Tak, nie wspominałeś o bracie bliźniaku. Jak ja was teraz rozpoznam?

-To proste, ja mam kolczyk we brwi, a on w wardze. Są zasadnicze różnice, ale te zauważysz dopiero jak się lepiej poznamy.

-Ok,lęcę się szykowac do dziewczyn.-wskazałam na Emme, Avalon, Viki i Hope siedzące przy toaletce.

-NIezła paczka będzie jeśli się dogadamy, co nie?-spytała Hope.

-Myślę, że si dogadamy i będziemy niezłą paczką.-powiedziała Viki.

-Ja też tak myślę.-uśmiechnęłam się.

Mój makijaż nie był jakoś wymyślny. Kreski eyelinerem, podkład, maskara, bordkowa szminka i trochę pudru.

Efekt wyszedł cudowny. Rozczesałam moje długie, czarne włosy, pomalowałam paznokcie na czarno i byłam gotowa, jak zresztą większosc dziewczyn.

rozdział miśki bardzo krótki, mam teraz dużo nauki, nie bijcie:(

xx mocno! <3



because you I ff Jai Brooks/ JanoskiansWhere stories live. Discover now