Joonas pov.
*Tapahtui aiemmin...*
"Joonas me lähetään käymään asioilla niin saatte olla kaksin, voisitko samalla käydä tuolla lähi kaupassa pitäisi saada tiettyjä tarvikkeita että voidaan juhlia teidän 13vuotis seurustelu päivää pienellä porukalla" äitini sanoo.
"Okei laita listaa viestillä nii mä käyn kaupassa sitten" sanon.
"Joo mä laitan, me tullaan myöhään takaisin" Äiti sanoo.Menen entiseen huoneeseeni missä Niko on. Menen tuon viereen ja käpperryn tuon kainaloon.
"Mulla on ollu ikävä tätä että voidaan olla vaan kahestaan rauhassa.. koko ajan on ollu muut jätkät ympärillä ja meillä ei oo ollu kahden keskeitä aikaa" sanon.
"Mm.. pitäs hommata sitä enemmän" Niko sanoo.
"Mä meen käymään kaupassa tuuks sä myös" Kysyn.
"En mä nyt oikee jaksa" Tuo sanoo.
"Okei, mä lähen sit yksin" sanon.
"Meneekö sulla kauan" Niko kysyy.
"En mä tiiä.. äiti lähetti pitkän listan.." sanon.
"Okei, nähään kohta" Tuo sanoo ja pussaa nopeasti.Eteisestä päästyäni ulko ilmaan Menen auton luokse ja suuntaan kohti kauppaa. Matka sujuu ongelmitta ja saavun kaupan pihalle.
Lukitsen auton ovet ja menen kaupan sisälle.
Hetken käveltyä hyllyltä, hyllylle niin joku pieni teini lauma kävelee ohitseni
"Tytpit eiks toi oo porko" yks kysyy.
"Mitä vittua ON SE" Toinen sanoo.
Esitän etten huomaa ja tuijotan mansikka hilloa edessäni.
Pian kuulen monta askelta.
"Ööm moi eks sä oo toi joonas porko blind channelistä" joku tuosta nelikosta kysyy.
"Joo oonhan mä" Vastaan kun käännyn katsomaan noita.
"Saadaanko yhteis kuva" Tuo kysyy.
"Tottakai" Vastaan.
Otamme nopean kuvan ja jatkan ostosten tekemistä.Saavun vanhempien kotiovelle ja avaan oven.
"Niko mä tulin" huhuilen ovelta.
Laitan ostokset jääkaappiin ja menen etsimään Nikoa.
Saavun entisen huoneeni ovelle joka toimii vieras huoneeni nykyään.
Kuulen jotain ähkintää oven takaa.
Mitä vittua?
Avaan oven ja näen Nikon harrastamassa erittäin rajua seksiä jonkun blondin kanssa.
"NIKO MITÄ VITTUA" Huudan ja heitän sitä ensimmäisellä esineellä joka sattui osumaan käteeni ja se oli Tommin rumpukapula.
"J-joonas" Niko sanoo.
"NO EIKUN PERTTI" Huudan itkien ja poistun talosta. Suuntaan Aleksin vanhempien luokse koska he ovat siellä.Huomaan heidän pihalla olevan autoja joten kerään itseni kasaan ja yritän peittää itkuiset silmäni.
Koputin oveen jonka avaa Aleksin pikkusisko Alina.*nyky hetki...*
Olen tällä hetkellä Aleksin huoneessa ja itken tuon sylissä ja halaan tuota tiukasti.
"Me ollaan oltu nikon kans kohta 13 vuotta yhessä.. en mä osaa elää ilman sitä" sanon itkien.
Huoneen oveen koputetaan.
"Jos se on niko käskekää sen painua vittuun" sanon.
"Sisään" Aleksi sanoo.
"Mitäs pikku broidi" Aleksin isoveli Albert sanoo.
"Albert, mä tuun kohta täs on tilanne hieman päällä" Aleksi sanoo.
Kuulen oven menevän kiinni.Olemme kaikki siirtyneet alas.
"Albert mikö sut tänne toi" Aleksi kysyi.
"Onko näin julmaa ettei omaa veljeä saa tulla edes katsomaan" Albert sanoo dramaattisesti.
"Niko varmasti jättää mut ja hyppää sen muijan kyytiin ja elää elämänsä onnellisesti unohtaen mut ja meidän elämän" mutisen.
"Nikolla on varmaan järkevä selitys siihen" Alina sanoo.
"Järjevä selitys? 'Anteeks joonas mä vaan vahingossa pääsyin harrastamaan seksiä tuon blondin muijan kanssa, se kun oli niin viehättävän näköinen ja tilaisuus panna sitä rajusti tuli heti kun lähdit kauppaan' ei tollaselle oo järkevää selitystä.." sanon.Sanoja 502
ESTÁS LEYENDO
palava sydän 3 / oleksi
Fanfickäykäähän muru mussukat lukemassa ensin eka ja toka osa jos ette oo käynyt😗😗 On vuosi 2021 Bändi pystyssä Joonaksen ja Nikon suhde kasassa ja elävät onnellisesti naimisissa. Aleksi ja Olli ovat myös yhdessä. Tommi ja joel elävät sitä sinkkuuden...