Seznámení

933 23 2
                                    

Ahoj já jsem T/j. Baví mě hrát hry na PC, miluju písničky, a streamuji na Twichi. Nedůvěřuji lidem ptáte se proč? Tak já vám to řeknu.
Prostě a zkráceně jednoho krásného dne jsem šla ze školy bylo mi cca 14 let mě unesli dva starší muži, měla jsem strach, nevěděla jsem co mám dělat, jednu chvíli jsem myslela že se zas*řelím, no a pak mě prostě sn@sil*ili a byla jsem někde ve sklepě asi půl roku. Dostala jsem se ven jednou když mě ve sklepě zapomněli zamknout, utíkala jsem asi hodinu. Od té doby jsem hodně tichá a moc nemluvím, jen přikyvuji nebo řeknu jednu větu a pak mlčím.

Bratr Cuky/Dominik

Dominik je můj bratr kterému se snažím věřit, je to moje největší opora a jsem ráda že ho mám. Nemá moc rád když se přibližuji ke klukům nevím proč. K jediným klukům ke kterým mě pouští jsou jeho kamarádi, nebavím se s nimá nevěřím jim, ale vypadají jako fajn lidi.

Botman
Bracha my říká že Botman je trochu jako já, že prej nemluví a je tichý, nevím co je na tom pravdy, přijde mi docela v pohodě, jenom mi prostě na něm něco nesedí nevím prostě mu nevěřím.

Morry/ Honza
Jak jsem asi pochopila tak Morry/Honza streamuje taky, vždy prej vymýšlí píč*vyni, někdy zajdu na jeho stream a zasměju se, je to asi 2. člověk kterému věřím, ne úplně ale někdy ano

Míša
Cuky říkal že je to Morryho přítelkyně, vydělá jsem ji někdy na streamů, vypadá jako super holčina, a určitě bych se asi chtěla seznámit

O dalších lidech se dozvíte v příděchu😭😂

Tohle je jen seznámení takže se vás nebudu ptát jestli se vám to líbilo😂 ale doufám že se vám to bude líbit. Jinak můj tt je: .kexcrew._ Zatím krásný zbytek dne/ večera ❤️

306 slov😭

Holka která ztratila důvěru k lidem //Kex crew//Kde žijí příběhy. Začni objevovat