Her şey yolunda gidiyordu. Bergüzar, harıl harıl ders çalışıyordu. Sevgi Galip'in dayatmalarına dayanamadığı için evlilik hazırlıklarına başlamıştı. Şu anda Galip'in oturduğu evde oturacaklardı.
Bergüzar ve Sude, Sevgiye yardım ediyordu. Bergüzar, Poyrazdan zaman istemişti ama Poyraz ve çocuklar artık birlikte yaşamak, Üstün'ün dediği gibi " ayile "olmak istiyorlardı.
Nurhayat hanıma müjdeyi çocuklar vermişti.
Cuma akşamı kızlar her zamanki gibi yemek yiyorlardı.
"Sude, nen var arkadaşım? Bu hafta çok sessizdin ve bu gece evdesin! Dersten başımı kaldırmıyor olabilirim, ama her şeyin farkındayım."
"Yok bir şeyim. "
"Sude, yeme bizi. Bergüzar doğru söylüyor."
"Sende evdesin Sevgi!"
"Çünkü Galip, bayi toplantısında ve yemekli."
"Uzatma Sude."
Sude'nin gözleri doldu.
"Ben nerede yanlış yapıyorum! Birisini beğensem, hatta hoşlanmaya bile başlasam, arkasından kötü bir şey oluyor. Tamam bu o adam diyorum, başka adam çıkıyor!"
"Hugo ile işler iyi gitmiyor galiba..."
"Evet. Benim kuruntum mu bilmiyorum. Bu aralar çok sık aramıyor.
Bu gece arkadaşlarıyla buluşacakmış. Haftaya ailesi gelecekmiş ama ben bunu telefonda arkadaşıyla konuşurken öğreniyorum. "
"Biraz zamana bıraksan. Ağırdan alsan. Seni özlese..."
"Bergüzar, sanki ellerimin arasından kayıyor gibi hissediyorum."
"Konuştun mu? Yani neler hissettiğini, davranışlarının seni üzdüğünü falan!"
"Evet Sevgi, konuştum tabi. "Böyle hissetmen için bir neden yok," dedi.
"Sude, yeni yıl yaklaşıyor. Yeni yılda yeni aşk dile sende. Ayrıca canım arkadaşım denizde balık çok. Salla oltanı ne çıkarsa bahtına.
Her seferinde, oltana yosun takılacak değil ya! Sadece oltanı uygun bir yerden at. Haydi gül biraz."
Sude, Bergüzara baktı ve kalkıp sarıldı.
" Kızlar iyi ki varsınız. "
"Ben çok sıkıldım haydi kızlar gecesi yapalım. Sude sen bir yer ayarla gidip içelim ve dans edelim. Hatta Karaoke yapalım."
"Böyle bir yer biliyorum ama elimizi çabuk tutalım. Saatler ilerledikçe yer bulamaya biliriz. Şanslısınız kızlar, burası evimize yakın. Kafaları çeker yürüyerek gelebiliriz."
"Çok geç kalkmayalım. Yarın yoğun malum hafta sonu. "
"Olur Sevgicim. Bende ders çalışmalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLADIĞIMA BAKMAYIN (üç kadın)
Ficțiune generalăÜç kadın, üç hikaye. "Tek seçeneğiniz var. Annen mi, doğmamış bebeğin mi?" Üçüncü kadın sordu. "İnsan kendi evladını satar mı?" Birinci kadın sordu. "Çok adice." İkinci kadın konuştu. "Sen hiç seçeneksiz kaldın mı ki?"