Master Chef (M) One Shot

9.9K 722 198
                                    







Ne zamandır izliyordum onu ve ne zamandır âşıktım ona hatırlamakta güçlük çekiyorum. Sanki yıllardır hayatımdaymış, sanki benim olmasa da bana aitmiş gibi hissediyorum.


Gecelerce onu düşünerek sabahladığım günleri hatırlıyorum. Gözlerimi açtığımda aynadaki yansımama bakarak aptalca şiş olan gözlerime bakıp gülümsediğim zamanları. Onu düşünmek, onunla birlikte olduğumuza dair hayaller kurmak beni mutlu eden tek şeydi.


Ben ona aşığım.


Benim aşkım bir bebeğin annesine olan sevgisi kadar saf ve temiz, kelimelerle anlatılamayacak kadar uçsuz bucaksız ve sınır tanıyan, durmaksızın içimde büyümeye devam eden masum bir aşk.


Onu tam bir yıl önce stajım için gittiğim otelin mutfağında görmüştüm. Ben bir aşçı yamağıydım ve eğer stajım istediğim gibi sorunsuz bir şekilde tamamlanırsa bu otelde kalabilecek ve gelecek için büyük bir adım atabilecektim. Şefim her şeyin benim performansıma bağlı olduğunu söylemişti. Kendimi ve becerilerimi göstermem gerekiyordu.


Ama ben ne işi, ne de geleceğimi umursamıyordum çünkü çok daha değerli bir şeyi istiyordum. Onu, ünlü Master Chef Park Chanyeol'u.


Çünkü onu gördüğüm zaman nefes alamadığımı hissetmiş ve kalp ritmime engel olamamıştım. 22 yıllık hayatımda kalbimin bu derece hızla atmasını sağlayabilen tek adamdı o ve açıkçası iş dışında hiçbir şeyi umursamayan ben şuan geleceğimi bile hiçe sayacak kadar çok seviyordum onu. Artık hayatta tek amacım vardı oda ünlü Master Chef Park Chanyeol'un başyardımcısı olarak onunla çalışmak ve onu kendime âşık etmek.


Bu o kadar kolay değildi tabi ki. Çünkü Park Chanyeol sanılanın aksine hiçte kolay bir adam değildi ve tanrı aşkına Çin seddini yeniden inşa etsem daha kolaydı.


Park Chanyeol çok disiplinli bir Chef'ti, çalışırken işine o kadar özen gösteriyordu ki çoğu zaman işimi gücümü bırakıp onu izlerken buluyordum kendimi. Mutfakta çalışırken ne kadar sinirli ve gergin olduğunu biliyordum. Aslında onunla ilgili yıllardır bildiğimi sandığım şeyler -ki bunları da benim gibi staj yapan arkadaşlarımdan, şef garsonlardan ve bölüm şeflerinden öğrendiklerimdi. Park Chanyeol farklı bir karaktere sahipti. Anlık değişen ruh hali ve aklından neler geçtiğini bende dâhil hiç kimsenin tahayyül edemediği bir adamdı. Onu anlayabilmek için tam bir yılımı vermiştim ama elimde koca bir hiç vardı.


Evli mi? Hayatında biri var mı? Bir aileye sahip mi, hiç birimiz bilmiyorduk. Onu deli gibi merak ediyordum birkaç kere evine kadar takip etmiştim ama her defasında yaşadığı lüks sitenin girişinde son bulmuştu takibim. Çünkü her defasında siteyi korumakla görevli olan güvenlik tarafından engellenmiştim.





Yüzlerce yalan söylemiştim. Neredeyse pizzacı kılığında siteye giriş yapacaktım ama görevli siteden herhangi birinin böyle bir talebi olmadığını söyleyerek beni geri çevirmişti. Çünkü siktiğimin site sakinleri misafirleri olduğunda güvenlik görevlilerine bilgi veriyordu. Zenginlik bunu gerektiriyordu. Yemişim zenginliğini.


Yani kısaca ben; sinirli, çatık kaşlı ve bir o kadar da yakışıklı olan ünlü bir Master Chef Park Chanyeol'e âşıktım ve hakkında tek bildiğim çikolataya olan alerjisiydi.


Ta ki düne kadar!


Bölüm şefim bana bir görev vermişti. Otelimizin baş Chef'i Park Chanyoel'un evine gidecek ve elimdeki dosyayı ona teslim edecektim. Neredeyse kalp krizinden ölmek üzereydim ama bu fırsatı bir daha elde edemezdim. Bu son şansımdı. Bir yıldır hayalini kurduğu rüya gerçek oluyordu ve bunu en iyi şekilde değerlendirmem gerekiyordu.


Master Chef (M) [One Shot] -ChanHun-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin