57. Hyvästi lucky

346 27 8
                                    

Aleksi pov.

Joonas lähti jokin aika sitten jonnekin, varmaan puhumaan Nikon kans tai jotain. Äiti oli koko päivän mummoni ja pappani luona hakemassa Luckya joka oli siellä hoidossa, koska mummo ja pappa niin vaativat saavansa Luckyn hoitoon. Lucky on jo vanha mummo täyttää ens kuussa 12 vuotta. Pahalta näyttää saako hän tuota ikää täytettyä...

Pian ovi aukeaa ja sieltä kävelee Tuo vanha mummo Lucky. Näen Luckyn nyt ekaa kertaa pariin vuoteen. Se on aina ollut hoidossa Albertilla tai mummolassa kun täällä olen ollut.
"Lucky" sanon ja tuo kipittää luokseni.
Huomaan äidin itkuiset silmät.
"Äiti mikä on" Kysyn.
"Päätös on tehtävä..." Äiti sanoo.
"Pitääkö Lucky lopettaa" Kysyn.
"Se on rakas sairas, se on jo niin vanha" Äiti sanoo surullisesti.
Tunnen kuinka kyyneleitä tippuu silmistäni.
"Mä en oo nähny sitä kahteen vuoteen ja aina kun oon ollu täällä nii se on ollu hoidossa.. mulla on nii kova syylisyys siitä että en oo nähny sitä moneen vuoteen ja Lucky oli käytännössä mun koira ja mä vaan lähin helsinkiin ja jätin sen tänne ja en menny ees moikkaan sitä vaikka albertille tai mummolaan ja nyt se lähtee" sanon kyynelten valuessa silmistäni.
Lucky nuoli naamastani kyyneliä pois.
"Älä syytä itseäsi Aleksi, kaikki lähtee täältä aikanaan. Nyt on Luckyn vuoro" Äiti sanoo.
Olli otti minut halaukseen ja pussasi otsaani.
"Mä varaan ajan ylihuomiselle.. trhään huomenna jotain kivaa Luckyn kanssa" Äiti sanoo.
"Mitä tääl tapahtuu" Alina ja Albert kysyy saapuessaan olohuoneeseen.
"Varataan aika aikaa Luckylle piikille.. sen on aika mennä" sanon kyynelten tippuessa ja rapsutan koiraa.
"MIKS" Alina kysyy.
"Se on sairas se kärsii, sitä sattuu vaikkei se sitä näytä" sanon.

Time skip ylihuomiseen.

Eilen teimme vaikka mitä Luckyn kanssa. Leikimme ja kävimme koira puistossa moikkaamassa kavereita viineistä kertaa. Syötiin kinkkua ja nakkia. Lucky söi, en minä.
Nyt olemme matkalla eläinlääkäriin.
Lähdimme vain Ollin ja äitin kans. Alina ja Albert ei halunnut tulla katsomaan sitä. Hautaamme Luckyn äidin ja Matin takapihalle.

"Hyvää matkaa Lucky, pidä itsestäs huolta siellä jossain" sanon kyynelten tippuessa silmistäni kun Lucky makaa tuossa pöydällä.
"Oletteko valmiita" eläinlääkäri kysyy.
Nyökkään vastaukseksi ja pidän Luckya tassusta kiinni.
Tunnen Ollin halaavan minua takaa.
Eläinlääkäri lähestyy Luckya ja pistää tuolle tuon lopetus piikin.
Pussaan Luckya kuonolle ennen pistoa.
"Enään se ei kärsi" Äiti sanoo.
..

Olemme kaikki nyt kokoontuneet takapihalle ja väsäsimme Ollin kanssa Luckylle arkun.
Laskemme Luckyn kuoppaan jonka kaivoimme.
"Hyvää taivasmatkaa Lucky" sanon, ennen kuin Matti ja isä alkavat lapioida multaa arkun päälle.
Menen Ollin haliin ja itken.

(Kuvitellaan et 💠 on se sininen pallo xD nii ja tää on sit leikisti enkusk tää seuraava teksti)@alexmattsonofficial💠: Tää päivä koitui surullisimmaksi kuin koskaan

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

(Kuvitellaan et 💠 on se sininen pallo xD nii ja tää on sit leikisti enkusk tää seuraava teksti)
@alexmattsonofficial💠: Tää päivä koitui surullisimmaksi kuin koskaan.
Rakas Lucky meni tänään ikuiseen uneen.
Ikävä on suuri. Mikään ei voi sanoin kuvailla tätä tuskaa ja ikävää.
Lucky oli jo vanha koira kovissa kivuissa. Enään sitä ei satu vaan jätti meille kovan kivun kun jouduttiin luopua rakkaasta perheen jäsenestä💔

Muille lemmikit on vain lemmikkejä mutta meille se on perheen jäsen ja sellaisena pysyy. Lucky pysyy sydämmessäni aina❣️

Muistan kun Lucky oli noin 5kk vanha niin se meni @joonasbc💠 syliin ja pissas sen päälle😂
Porko ei ollut iloinen siinä tilanteessa..

Perheen jäsenen menetys on kaikille vaikeaa ja surullista aikaa. Se voi viedä kauan toipua siitä menetyksestä.
Tsemppiä myös kaikille jotka on kokenut sen tuskan!❤️

Julkaisin muisto kuvan Luckysta. Kuvan ollen kymmenen minuuttia päätin katsoa kommentteja.

@joonasbc💠: Mäkin muistan sen tapauksen😭 Äiti luuli että kusin housuun ja syytin Luckya siitä🥴 Hyvää matkaa uskollinen ystävä!❤️😭
@alexmattsonofficial💠: @joonasbc💠 😂😭❤️

@Alinaaa_Kaunisvesi: 😭😭💔💔

@alexmattsonbest56: voi Aleksiiiii😭😭💔💔

@tompza💠: Mä muistan kun se karkas meille ja olit saamassa sen kiinni nii se juoksi taka pihaa ympäri ja karkasi kylillenja juostiin pitkin kyliä sen perässä kunnes se väsähti ja meni muta lätäkköön viilentymään😢 karhun haleja sinne!🐻❤

Oli lukuisia kommentteja luettavana ja kaikki näytti samalta kommenteilta eli sydämmiä ja itku emojeja.
Tämä päivä meni vain sängyssä maatessa Ollin kainalossa itkien.

Sanoja 655

palava sydän 3 / oleksi Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt