Eight

162 15 2
                                    

Probudil jsem se sám. Naštěstí. Harold už vedle mně neležel. Ani nevím, jak jsem vedle něj usl a jak jsem vůbec mohl. Slzy mi opět máčely tváře, když mi došla skutečnost včerejší noci. ,, Jak si vedle něj mohl usnout ty idiote." Vzlykl jsem. ,, Klid Louisi, byl jsi zničený, usl bys kdekoliv." Chlácholil jsem sám sebe.

Přišla mi zpráva. Neochotně jsem vzal mobil do ruky, bylo mi jasné, od koho zpráva přišla.

Neznámý kontakt: Dobré ráno špíno, omlouvám se, že jsem ti nestihl ráno ještě protáhnout dírku. Večer to napravím ;P

Já: Žádné večer nebude! Co ode mně ještě chceš?

Neznámý kontakt: Ještě nevím, jaké s tebou mám konkrétní plány

Neznámý kontakt: Ale doporučuju ti se chovat slušně

Neznámý kontakt: Mohl by někdo zle skončit a to nechceme

Neznámý kontakt: Jinak, nechal jsem ti dole překvapení :*

Sešel jsem neochotně po schodech dolů, ale ať jsem hledal, jak jsem hledal, tak nikde nic neby-. ,,Babička!" Vykřikl jsem a rozrazil jsem dveře od její ložnice.

V ložnici se nacházelo zakrvácené prostěradlo a zem, ale babička nikde nebyla. ,, Ty hajzle!" Vykřikl jsem a padl na kolena. Zapípala mi sms.

Neznámý kontakt: Jak se ti líbí mé překvapení? ^^

Já: Kde je!

Neznámý kontakt: Tam, kde tvůj přítelíček. Smaží se v pekle ^^

Neznámý kontakt: Být tebou bych to tam ale uklidil

Neznámý kontakt: Mohl bys mít problémy

Po přečtení poslední zprávy jsem hodil s telefonem o zeď a ten se díky té ráně roztříštil. ,, Kurva! Jsem idiot!" Zanadával jsem si nahlas. ,, Alespoň budu mít od toho grázla klid." Oddechl jsem si a se slzami v očích jsem vzal její peřiny, abych je následně spálil na zahradě společně s matrací.

Bylo mi jasné, že babička má své dny sečtené díky tomu grázlovi, a tak jsem se rozhodl, že nahlásím její zmizení až po tom, co se zbavím peřin, matrací a vyčistím pořádně pokoj. Určitě by to hodili na mně. Harold není blbý, aby se nechal chytit, jeho otisky v pokoji určitě nebyly.

,, Do prdele, není tu savo!" Zanadával jsem. ,, Musím ho jít koupit." Hlesl jsem a  vzal si z věšáku klíče. Pomalým krokem jsem se vydal na autobusovou zastávku neschopen se zbavit pocitu, že mě někdo sleduje. Věděl jsem, že to byl určitě Harold. Kdo jiný taky.

Při příchodu domů jsem se rozhodl jít spálit zbylé věci od krve, když v tom jsem na stole v kuchyni cosi spatřil. Byla to dárková taštička a na ní lísteček. Rozbalil jsem ho.

Rád bych s tebou byl v kontaktu. Doporučuji ti, abys ho už nerozbíjel, nebyla to levná záležitost. :*

Ps: O úklid jsem se postaral. Tvoje počínání bylo úplně na hovno. Tady nejsme v kriminálce tupče ;)

V taštičce se nacházel nový iPhone se kterým si dal Harold tu práci a aktivoval ho. Byla v něm i sim karta. Odemkl jsem ho a rovnou mi přišla zpráva.

king: O důkazy jsem se postaral.

Stihl se mi i uložit. Jak roztomilé.

king: Jak se líbí dáreček :*

king: Odpověz ty svině

me: Dík

me: kde je babičky tělo? Chtěl bych jí důstojně pohřbít

king: Neboj se,  cajti ho najdou brzy

Smutně jsem položil mobil a na sucho jsem polkl.

,, Pane Bože, odpusť."

Harry postupně zabíjí všechny, na kterých Louisovi záleží a má k tomu důvod. Dokážete někdo typnout jaký?

Love u all Sweetie <3

GAME OF LIFE           *prohíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat