Neighbor Ki Entry

3.3K 13 15
                                    

5 Years Ago. I was With My Aunt Nafisa, Enjoying My Holidays. She was wearing a transparent black saree.

 She was wearing a transparent black saree

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Then suddenly the door bell rang. There was uncle ( Ajay ) in his early 30s. Then Aunt went to open the door.
Aunt:- "Ji kya chaiye"
Uncle:- "Vo meri biwi apne maike gai hai to kya aap uski kami puri kar dengi"
Aunt:- "Kya matlab apka"
Uncle:- "Mera matlab kya mein tab tak apke ghar khana khane a sakta hu. Vo kya hai na mujhe akele rehne mein dar lagta hai. Vo bas ek hafte mein aa jae gi"
Aunt :- "Ji aap a sakte hain. Asif Aur Aliya bhi apne dosto ke sath chutiya manane ge hue hain. Mein bhi bor ho rhi hu. Aap chahein to app raat mein bhi ruk sakte hain. "
Uncle:- "Kya aap akele ho abhi"
Aunt:- "Ji nhi mera bhanja hai mere saath"
Uncle:- "Oh, to thik hai mein kal apna saaman leke a jaunga"
Aunt:- "Thik Hai"

Next day.
The Door bell rang early in the morning ( approx. 5 o'clock). Aunt Nafisa Opened The Gate. She was wearing a hot black night gown. Uncle's mouth started watering. He was stunned by seeing my aunt.
Aunt:- "Ji aap aa ge. Ghar ke andar aa gae."
Uncle didn't answered
Aunt:- "Hello, apko kya hua. Aap etni jaldi a gae.
Uncle came back in sense.
Uncle:- "Vo mein.."
Aunt:- "Aap kya"
Uncle:- "Vo. Choriye, Ham andar chalte hain."
Aunt found something fishy but ignored. Aunt showed him his room. His room was quite big. Then he took bath and get ready for jogging. He went out of the room. At the same time aunt also came out of her room.
Uncle:- "Aap bhi jogging ke liye ja rahe hain."
Aunt:-"Ji hain. Main roj jogging ke liye jati hu."
Uncle whispered:- "Tabhi to etni sexy hai"
Aunt:- "Ji apne kuch kaha"
Uncle:- "Nhi too"
Then they together went for jog together. While jogging my aunt's leg slipped and she fell in the fountain. She got totally wet.

Uncle went to help her

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uncle went to help her. He Pulled My Aunt Towards Him. Her nipples were touching his chest. He was in nine clouds.
Uncle:- "Aap to puri tarah se wet ho chuki ho. Aapko ghar jaana chahiye varna aap bimar ho jaoge"
Aunt:- "Ji nhi mein thik hu"
Then Aunt Sneezed.
Uncle:-"Maine kha tha na. Ab chliye."
Then He placed his hands on my aunt's waist. Then they came home. Then Aunt took bath and wore a hot white saare with red blouse. Then she made breakfast. I took a bath and got ready. I sat on dining table. She Had Made Kheer And Puri. He Served Me And Afterwards Uncle. We finished the food.
I:- "Aunty bhut tasty tha"
Aunty:- "Accha Aur Lena Hai"
I:-"Nhi mera ho gya mein khelne ja rha hu"
Aunty:-"Thik Hai Par Jaldi Aana"
I:-"Ji Jaldi A Jaunga"
Then I Went To Play. Uncle Was Very Happy By Seeing That He And Aunt Will Be Alone Today. Then He Acted To Attend A Call.
Uncle:-"Ji hai, Yes sir"
Then Aunt Asked To Uncle.
Aunt:-"Kya Hua"
Uncle:-"Kuch nhi boss ka call tha. Unhone kha ki 4 din tak chuti hai"
Aunt:-"Kyu kya hua"
Uncle:-"Sir aaj bimar hai. Unhe bhut tej bimar hai"
Aunt:-"Thik hai. Kya aap mere saath chalenge"
Uncle said with a lusty smile:-"Kha jaana hai"
Aunt:-"Vo mein mall ja rhi thi"
Uncle:-"Hai kyu nhi. Mein chalunga"
Aunt:-"Thik hai aaj shaam ko 4 baje jaana hai"
Uncle:-"Thik hai"
Aunt Began to move back towards his room. Her hips was moving left and right. Then Uncle started to whisper.
Uncle:-"Kya kamar hai. Aaj to kuch na kuch karke iski gaand marni hai"

Nafisa Aunty Seven DaysWhere stories live. Discover now