1

1.1K 23 2
                                    

Merhaba ben kim jennie, kim taehyung'un karısıyım. taehyung'la 9 yıldır evliyim, 25 yaşındayım. Taehyung'un psikolojik sorunları vardı, her zaman sinirli bir insandı bana şiddet uyguluyordu. Taehyung'la zorunlu evlenmiştim, 16 yaşımdan beri şiddet görüyordum.

Sadece orta sona kadar okudum ondan sonra babam beni okutmadı.

...

Taehyung'un işten gelme saati gelmişti. Masayı hazırlayıp koltuğa oturdum onun gelmesini bekledim.

Bir süre sonra anahtar sesi duyunca onun geldiğini anladım ve ayağa kalktım. "hoşgeldin" dedim nazik bir ton sesiyle, o ise her zamanki gibi kalın ses tonuyla "yemekte ne var?" diyerek içeriye girdi. Ceketini çıkarıp bana uzattı, askıya astım. "ç-çorba ve tavuk var." dediğimde üskata çıkmıştı.

O eve geldiğinde strese giriyordum. Aşağı indiğinde sofraya oturdu bana "otur" deyince hemen oturdum. Yemeğimiz bittiğinde kalkıp, koltuğa oturdu ben ise sofrayı kaldırıp bulaşıkları makineye koydum.

"bana kahve yap" emreden ses tonuyla konuşmuştu. "tabi ki" beni dövmemesi için her şeyi yapıyordum. Oyunda yense bile benden sinirini benden çıkarıyordu. Hemen kahveyi yapıp, götürdüm. Koyacakken yanlışlıkla bardak elimden düşmüştü, şimdi bittim ben..

"JENNIE!" titremeye başlamıştım, taehyung bana tokat atmıştı. Alışkın olduğum için ağlamıyordum artık.

Taehyung beni odaya götürüp yatağa fırlattı. Herkes taehyung'un karısı olmak istiyordu. Onun mafya olduğunu biliyorlar ama psikolojik sorunları olduğunu bilmiyorlardı.

Babamın evine gitsem beni asla kabul etmezdi, bıktım bundan artık.

"taehyung.. ilacını getirdim." dediğimde sert bir şekilde hapı alıp ağızına attı. Hapı yutunca yumuşak bir insana dönüşmese de en azından saldırmıyordu.

"jennie bak bir dahakine dikkatli ol" bende sinirleniyordum, sanki tek sinirlenen o'ymuş gibi davranması sinirime gidiyordu. "bende bilerek yapmadım, insanlık hali." dedim kollarımı göğüsümde birleştirerek. "YA BEN SANA BİLEREK Mİ YAPTIN DEDİM?!" Bana doğru adım atarak yakınlaştı, bende o'na yaklaşarak. "BAĞIRMA BANA!" taehyung, elini kaldırıp vuracakken elini yumruk yapıp indirdi.

Yatağa oturdum artık sabrım taşıyordu, kaçsam beni bulurdu.

Bir süre orada oturduktan sonra ayağa kalktığımda yatağın kan olduğunu fark ettim. İçimden 'kahretmesini' diye kendime belalar okuyordum. Taehyung koltukta oturuyordu. bende geri oturmuştum. "taehyung senin maçın vardır, izlemeye gitsene sen?" demiştim, yüzü her zaman ciddiydi bazen kameralara gülüyordu, o da sahte gülümsemeydi. "neden?" dedi bana sorarak "kaçırma diye dedim, sonra neden hatırlatmadın diye beni dö-" sözümü kesmişti. "tamam sus" dedi. Çıkmıyordu odadan ne olacak deyip, çarşafı çıkardım. "ne oldu neden değiştiriyorsun?" demişti.

"kirlenmiş de ondan" ayağa kalkıp, buraya doğru geliyordu. "hani neresi? deyince panikleyip oturdum. "h-hiç" dediğimde çenesini kıtırdatıyordu."jennie kalk dedim." bir şeyi üstelemesi sinirime gidiyordu. "Ya taehyung, bir şey yok dedim!" taehyung kolumdan tutup, beni kaldırdı.

"bu kan ne?" diyerek yüzüme baktı. "regl olmuşum taehyung, al oldu mu?" dediğimde yüzüne piç sırıtışı yerleştirdi. Taehyung bazen böyle oluyordu, sinirlendiğinde çok kötüydü.

"Çabuk değiştir, bir dahakine gününe göre kendini ayarla." demişti. Çok bilmişlik huyu sinirlerimi bozuyordu, sanki kadın da çok bilgili.

Çarşafı değiştirdim, lavaboya gittiğim de pedler yoktu. Kalmadıysa sıçtım ben. Dolabıma gidip, baktığımda yoktu. Sıçayım böyle işe ben.

Taehyung'un yanına gittiğimde "taehyung.." yattığı yerden "ne var?" dediğinde "evde ped kalmamış" dediğimde sinirlenmişti. Hızla ayağa kalkıp, yanıma geldi. "ya sen niye alışveriş yaparken söylemiyorsun?!" sanki bilerekten böyle yapıyorum.

"Ya taehyung nereden bileyim kalmadığını!" Ne doğru düzgün dışarı çıkabiliyordum artık bu durumdan sıkılmıştım. "ben almaya gidiyorum, korumalara bunu asla söyleyemem." dedi sanki regl utanılacak bir şey. Her kadın olduğunu biliyorlar, zaten iki dakika söylesen ne olacak be adam.

"bende geleyim mi?" bana tek kaşını kaldırarak baktı. "sen canına susadın galiba?" Dışarı çıkmak suçmuş gibi davranıyordu.

"tamam taehyung nereye gidiyorsan git." dediğimde hızla çıkmıştı, odadan.

bende giymek için eşya aldım, tuvalette taehyung'u bekliyordum. Bekleyeceğime duş alsam daha iyiydi. duşa girdiğimde kapıyı biri hızlıca açtı. "T-taehyung iyi misin, kapıyı tıklasana?" demiştim. "umrumda değil, ayrıca karım değil misin?" dediğinde bir şey diyemedim. "Al getirdim" dedi Allah'tan duşa kabinin içindeydim, beni fazla göremiyordu. "koy taehyung oraya bir yere" dediğimde yere fırlattı "Alırsın oradan." dediğinde içimden hayvan demiştim. Dışımdan deseydim şuan belki kendimi yerde bulmuş olabilirdim..


marital problem ❦ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin