Én vagyok a szőke. A kis szőke Madison. A háttérben az az ugyan olyan szőke lányka pedig a hugom, Zoe. Na jó, ez volt úgy 8 éve történt. Most 15 vagyok. Sokak szerint egy kurva vagyok, de hát na én nem hiszem.
Zoe 10 éves lesz tudtommal. Hogy miért is tudtommal? Zoe nevelő szülőknél lakik én pedig a vérszerinti anyámmal, de nem sokáig, remélem. Apám lelépett vagyis inkább eltűnt úgy 7 éve. Anyám addig egészséges életet élt, de miután elvették tőle az akkor 2 éves hugomat teljesen össze omlot. Az italba rohant, ami nekem nem sok jót jelentett. Örök veszekedések és kiabálások, sokszor nem volt mit enni, így szinte minden napomat a legjobb barátnőmnél töltöttem. Sahra családja normális volt. Mindig azt kívántam, hogy legyen olyan családom nekem is, de mostmár azt kívánom, hogy ne. Sahra apja egyszerűen egy másik nővel él és az anyja is egy másik férfival egy házba. Sahra mostanság nincs otthon, mert kellemetlenül érzi magát otthon. Anyám az elvonón is volt és már szinte ki merem mondani, hogy leszokott az italról. Sahra ennek nagyon örült, mivel nálunk lehetett minden nap, viszont nem tele tejföl az élet. Egy csodás nap, azaz ma jönnek a gyámügyesek megnézni, hogy minden rendben van-e a lakással ahol élek. Hát nem mondanám, hogy minden okés de elmegy.
-Anya ma jönnek a gyámügytől - szóltam a kanapén ülő nőnek.
-Pf. Mit számít az már elvisznek igy is-úgyis.
-Mi a szarrol beszélsz? - tettem csípőre a kezem.
-Nem látod a falak már omladoznak, a tető se a legbiztosabb és a penész is kezd megjelenni. El visznek apához. Ott jobb lesz neked! - mondta semmit sem sajnáló hangon.
-De én nem akarom itt hagyni ezt a várost ezt az államot. - vágtam rá.
-Ez van jobb lesz ha elköszönsz még gyorsan a kis barátaidtól és hozzá látsz pakolni. - mondta. Megfogadtam a tanácsát és elrohantam a deszkámért, de előtte átöltöztem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ellenséges Szerelem /Befejezett\
Cerita PendekMadison Robertson egy igen rossz életbe született bele, amit se szülei és osztály társai sem könnyítették meg. Amikor már feladata volna életét közbe szólt a szerelem és a boldogság.