O bir Mısırlı. O bir Arap. Davası Filistin. Kendisi Mısır, görüntüsü Suriye,kalbi Filistin, içi tüm mazlum ümmet. Onun yolu ümmet ve kardeşlik. Onun isteği şehadet. O Najmah. Onun da herkes gibi davası var. Onun davası : Nisa Suresi 75. Ve size ne oluyor ki Allah'ın yolunda ve "Ey Rabbimiz! Halkı zalim olan bu kasabadan bizi çıkar ve katından bir velî ve katından bize bir yardımcı kıl (gönder)." diyen zayıf ve aciz erkekler, kadınlar ve çocuklar için savaşmıyorsunuz?
"Gazze'ye Mektubum Var" "Batı'da Cihad" "Özgür Suriye" kitabının yazarı ile ufak bir röportaj. :)
Selamu aleykum :)
Aleykumselam :)
Bize kendinden bahsedebilir misin?
Ah... Aslında nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Tipik bir Arap kızıyım. 15 yaşındayım. İstanbul'un kendi tabirimle "keko" semti Esenyurt da oturuyorum. Hafta içi hafızlık, hafta sonu direnişe giderim. ( Direniş dediğime bakmayın; Klavyeden Cihatcılık) Sonraaaaa... Bu yani. Çok ekşınlı bir hayatım yok.
Arap mısın gerçekten?
İşler biraz karışık :) Yani babam Mersin doğumlu. Dedem Adanalı fakat dedemden önce 7 kuşak Mısırlı. Yani dedemin babası,babaannesi,dedesi falan... Babaannem kürt kökenli. Zaten kürtlerin çoğu Arap soyundan geldiği için iki taraftanda Arap oluyorum :D Yaşasın MISIR!
Yaşasın R4BİA! :D Neyse, kitabının adı "Batı'da Cihad" ve Najmah dini için Amerika'da cihad ediyor. Senin en büyük cihadın neydi?
İki tane var. Peçe ve hafızlık. Gerçekten bunlar için 3 yıl cihad ettim ben. Tamam belki çok büyük bir şey değil lakin kardeşim... Hafızlık ve peçeyi istediğimde ben 12 yaşındaydım. Benim için büyük bir şeydi! Ama ne yazık ki peçeme tam anlamıyla ulaşamadım. Hala cihad devam ediyor. Neymiş efendim ben Hacı Hüseyin'in torunuymuşum da laf olurmuş millete ! Çok umrumda (!)
Hacı dedenin hafız torunu... Maşallah. Adın gerçekten Najmah mı?
Hayır, gerçek adımı kimsecikler bilmiyor hihihi... Nedenini bilmiyorum. Bir gün kendime Najmah dedim.Gün o gündür. Herkes bana Najmah der ve hiç kimse gerçek adımı sormaz.
Vay be! Najmah. Şey eğer bir sorun yoksa sana O'nu sormak istiyorum. Omar. Senin neyin olurdu?
Omar... Masharawi. Mektubumda yazdığım gibi. Akrabam değiller. Bir kan bağımız yok. Sadece tanıdığım. Yani Masharawi ailesini önceden tanıyordum. Ve sonra olan oldu. Omar'in ölüm haberini aldım. O günden sonra pek görüşmedim. Ama eğer bir gün... Filistin kapılarını bana açarda gidersem Allah'ın izniyle önce Omar'ın mezarına ,sonra Ahlen teyze ve Jihad ağabeyi görmeye gideceğim. Onları uzun zamandır görmedim ve onlardan haber alamadım. Yaşıyorlar mı onu bile bilmiyorum. En son onları Allah'a emanet etmiştim.
Ads by Happy2SaveAd Options
Ads by Happy2SaveAd Options
Omar'ı özlüyor musun? Onu kaybettiğinde ne hissettin? Hiç resminiz var mı?
Özlemez olur muyum hiç! Keşke şuan burda olsa ve sımsıkı sarılsam o tombik bedenine. Vallahi içimdeki özlemi kimse anlayamaz. Eğer bir yakınınızı kaybettiyseniz belki anlarsınız. Ama empati ile olmaz bu. Onun ölüm haberini şöyle görmüştüm "Bugün Gazze City'de bir bebek daha öldü. Jihad Masharawi'nin oğlu Omar..." devamı zaten klasik. Önce vücudum kasıldı. Sonra ellerim buz kesti. Yavaşça gözlerim yandı. Bilgisayarı kapattım. 1 hafta boyunca depresyon gibi davrandım. Dediğim gibi hiç Filistin'e gitmdim, onlarda İstanbul'a gelmediler. Bu yüzden hayır, resmimiz yok. Ama... olsaydı keşke.
Senin için üzgünüm. Allah rahmet eylesin. :( Hikayelerin genelde Suriye, Filistin hakkında. Bunun bir sebebi var mı?
Batı'da Cihad" kitabının başında kitabımı Omar'a ithaf etmiştim. Bu kitapları yazmamın sebebi bu. Başka Omar'lerin ölmesini, başka ablaların kardeşsiz,anne ve babaların evlatsız kalmasını istemiyorum. Ümmetin uyanmasını istiyorum. Bu dert ile dertlenmelerini istiyorum. Benim amacım kötü değil. Ben bir terör örgütü için çalışmıyorum veya onları savınmıyorum. Ben sadece aramızda tekrar mü'min kardeşliğinin olmasını istiyorum. Biz bir kuşu öldü diye baş sağlığına giden bir peygamberin ümmetiyiz değil mi? Din kardeşimizin derdi ile dertlenmeyip ne yapacağız başka? Ben gerçek dava insanı arıyorum. Bu yükü omuzlarına alacak. Ben bu yüzden yazıyorum. İnsanların artık uyanmasını ve bu davaya yardımcı olmalarını. Ama hakiki birisini! Gerdanı gözüken,pantolon üzerine tunik, topuz uzaya çıkmış,surat bir ton makyaj, gözlükler başörtünün üstüne, instagramın sosyal müslüman kızı kişinin gelipte bana "Tesettür bizimdir,biz koruyacağız." demesi kadar saçma bir şey istemiyorum. Yahut Filistin ve Kudüs'ü sadece şiirlere konu eden,popüler olma çabası ile kullanan ama daha Kassam'ın ne olduğunu bilmeyen bir insan benim davama karışmasın.
Bio da yazdığı gibi "Kudüs şairi Nuri Pakdil izinde, Filistin yazarı olma yolunda." Ben Filistin'i yazıyorum. Ben acıyı yazıyorum. Kardeşliği ve ümmeti yazmaya çalışıyorum. Herkesin bir davası vardır. Benim davam: Mazlum Müslümanlar. Ben Filistin yazarı olmaya çalışıyorum. Ancak bu yolda başka bir amacım var . Ben Filistin olmak için uğraşıyorum.
Kendi ülkem Mısır'da çok çekti. 529 İdamı, Seyyid Kutup, Mursi, Hasan El- Benna ve Esma... Bunları kim unutabilir ki? Ben gerekirse kanımı Mescid-i Aksa'nın avlusuna imza olarak attırmaya ve bu yolda ölmeye razıyım. Ancak Filistin'i, Suriye'yi, Mısır'ı, Doğu Türkistan'ı... Daha bir çok mazlum müslümanları yazmaya devam edeceğim! Kassam komutanı Abdullah El-Bergusi'nin dediği gibi "Eğer direnişe silahla destek olamazsam kalemim ve mürekkebim direniş ve mukavemet yolunda silahımdır."
Filistin...Benim özüm. Bu halkı yenemezsiniz. Bu halk evlerine düşen bombaları ikiye bölerek çiçeklere vazo yapan bir halk. Bu halkı yenmek mümkün mü? Bizde izin verilirse kuşlar filleri yener. İnşallah en kısa zamanda taşlar tankları yenecek. Filistin özgür olacak. Düşen bombalara tohum dikip onları çiçek yapan Suriye gibi.
Allah davanı kabul kılsın! #FreeGazze Allah'a emanet ol.
#FreeSuriye
#FreeBosna
#FreeIrak
#FreÇin
#FreeArakan
#FreeAfganistan ! Maesselame :)
*
Son olarak #DahaFazlaOmar'larÖlmesinDiye .