Okulların açılmasına 1 ay vardı. Hiç kimseyi tanımamam gerçeği beni çok geriyordu. O zamanlar tanıştık seninle. O kadar tesadüf eseri oldu ki, inanmam kadere, ama yazılıydı sanki. Tiktok'daki saçma sapan tanışma postlarından birinde tanıştık. Nasıl bu kadar biriyle uyuşabildim anlamıyordum o zamanlar. Okul başlamadan bütün stresimi almıştın resmen. Daha yüzünü görmeden çok rahatlatmıştın beni. Haftalar geçti, okul açıldı. Bütün teneffüslerde yanıma gelmen için o kadar baskı yaptım ki sana. Şimdi düşünüyorum da rahatsız bile olmuş olabilirsin. Çıkarken gülümsedin bana. O kadar güzel, o kadar mükemmeldin ki kalakaldım öylece. Kendime geldiğimde karşılık verdim. Sonradan öğreniyorum benim o senin etkin altına girdiğim zaman sen bana biraz kırılmışsın. Bu satırları okurken yeniden özür diliyorum senden. Her teneffüsde beraberdik artık neredeyse. O siyah saçların, güzel küpelerinle seni izlemek, senin konuşmanı dinlemek huzur veriyordu adeta. Zaman geçti, benim hakkımda daha çok şey bilmeye başladın, ben de senin. Bütün zayıflıklarımı öğrenmiştin neredeyse. Okuldan gitmek istediğini söyledin. Hala inanmıyorsun bana büyük ihtimalle ama yemin ederim ben kimseye hiçbir şey söylememiştim. Benim için üzücü bir haberdi bu. O zamanlar anladım senden hoşlanmaya başladığımı. Gidişine bu kadar üzülmem normal değildi çünkü. Beni öptüğünde çok heyecanlanmıştım biliyor musun? Hem de yüz yüze geleli daha 3 gün olmuştu ama içimde bir şeyler kıpraşmıştı o zaman.
Ah o kelebekler, kuşlar
Kanatlarını nasıl savururlarsa savursunlar
Asla güzel olamayacaklar
Senin benim gözümdeki halin kadarAriadne'den güzeller güzeli sevdiceği Dennis'e
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ari-Den
ChickLitAşkımı kelimelere dökmeye çalışıyorum ama ne onun güzelliği için yetiyorlar ne de duygularımın büyüklüğü