"I Fell In Love When I Saw Him"
Hey,numele meu este Hannah Aylin James. Sunt una din vedetele Disney,si o foarte buna prietene a Selenei Gomez. Cea mai buna prietenă a mea este Kelli Berglund. Eu si Kelli am hotărât sa ne mutam din Beverly Hills in Los Angeles. Ce credeți,vecinul nostru era fostul iubit al Selenei,Justin Bieber. Nu prea il agream pe Justin pentru ca o văzusem pe Selena cum a suferit după despărțirea de el si m-a durut ca ea sa fie așa trista. Era părerea mea,Kelli credea ca Justin e drăguț,ea e Belieber. Dar e cea mai buna prietenă a mea si trebuie sa accept. Coșmarul meu cel mai mare era sa fie prin preajma mea dar ce sa vezi el se gândise sa ne viziteze.
J: Hey,sunt Justin Bieber :) am vrut sa spun bun venit.
K: O.M.G te iubesc sunt un mare Belieber.
(Eu credeam ca e o persoana rea,nu vreau sa știe ca il urăsc,trebuie sa încerc sa ma comport natural)
Eu: Hey,sunt Aylin.
J: Stiu cine ești :) sora mea te iubeste. Ești un adevărat idol pentru copii.
Eu: Stiu asta,copii nu trebuie sa fie influentati negativ de tine (ușor înțepata) adică,nu ma compar cu tine,ești foarte bun.
Kelli m-a calcat pe picior pentru ca nu vrea da vorbesc urat cu Justin. Kelli era foarte îndrăgostita de Justin,mai avea puțin si murea. Dar noroc ca el trebuia sa plece la un interviu.
J: Okay! Trebuie sa plec dar sper sa ne mai întâlnim(zâmbit)
K: Pa! Justin asta sper si eu <3 ( la fel ca orice fan care își întâlnește idolul)
Eu: Mda! Pa! :|(speram sa nu se mai întâmple asta niciodată)
Kelli imediat ce a închis ușă mi-a spus: mori si tu daca ești drăguță cu el,Aylin? Nu ți-a făcut nimic rau.
Eu: A ranit-o pe Selena,scuze dar chiar nu-l pot suporta. Dar...pentru tine voi încerca sama comport mai drăguț.
K: Mersiii! Te omor daca nu te ti de cuvânt.
Eu: Okay,okay syss îți promit dar nu ma omor sunt prea tânără.
Si dintr-o data Kelli începe sa vorbească despre Justin ca de obicei.
K: ai văzut ce zâmbet strălucitor are ? Ce voce angelica are ? Si ce ochi plini de magie? Si ce păr auriu fermecător are?
Eu:(uitandu-ma spre tavan,razand) Domne doar o zi in care sa nu vorbească despre el îți cer,nu cer prea mult.
K: Decât da ceri prea mult,sper ca știi ca asta va fi pentru totdeauna.
Eu:(imbratisand-o) Da stiu,dar nu ma deranjează pentru ca ești sora mea si te iubesc :)
K: Si eu te iubesc sysss.
Era vrea ca noi sa dormi. Am adormit încet si ce credeți ca am visat de fapt era un coșmar. E imposibil nu pot sa ma gândesc la asta in viață reala. Am visat ca eu eram iubita lui Justin,îmi rămăsese in minte întâlnirea de ieri si cum povestea Kelli despre zâmbetul perfect si ochi aceia. Dar e doar un vis nu se poate întâmpla asta in viață reala. A doua de dimineața am sunat-o si pe Selena sa ii spun despre întâlnirea cu Justin nu despre vis.
Eu: Hey prințesă mea! Abia aștept sa ne vedem. Ieri l-am întâlnit pe Justin di Kelli a înnebunit. Okay,lăsa asta vii sa ne vizitezi ?
S:(cu vocea trista) Scuze dar...Justin ar fi prea aproape si știi ca inca nu l-am uitat. Poate veniti voi la mine..
Eu: Cu siguranta eu vin dar Kelli pun la pariu ca va sta sa se uite la tot ce face Justin din secunda in secundă(răzând)
K: Hey am auzit asta si e o super idee(plina de entuziasm)
Am plecat sa ma întâlnesc cu Selena doar eu Kelli era ocupata sa învețe replicile pentru serialul in care juca. După ce am plecat eu a venit Justin si a ciocănit la usa.
K: Hey! (Fericita) ma bucur sa te vad...din nou.
J: Hey! Aylin e aici?(curios)
K: Nu(puțin dezabagita) dar de ce ?
J: Nu cred ca ma place si am vrut sa ii arat ca nu sunt o persoană rea.(atașând un zâmbet)
K: O conving eu sa te iubească (zâmbind)
Kelli la invitat in casa pe Justin sa vorbească mai multe.
J: Urăsc când cineva crede ca sunt doar o influenta negativa si ca sunt doar un drogat chiar nu mai pot dar Belieberii ma face sa deveni mai puternic(trist cu lacrimile in ochi)
K: Si eu am hateri dar așa sunt oamenii nu toți ne plac pe noi dar trebuie sa rămânem in picioare pentru fani noștri.
Kelli știa ca Justin e foarte sensibil așa ca la luat in brațe si la strâns tare. Justin a început sa plângă si in acel moment am intrat pe ușă. Îmi placea ca il vad pe Justin suferind dar nu trebuia sa fiu rece si sa para ca nu am sentimente. Așa ca m-am dus sa vorbesc cu el.
Eu: Hey,îmi pare rău daca am făcut eu ceva chiar nu am vrut...
K:(privindu-ma trista) Știi,Aylin si tu ai haterii si te cam doare când cineva crede ca ești o persoană rea. Si el e trist din cauza asta pentru ca are sentimente si e uman.
Știam ca dintr-un fel era vina mea. Era vremea ca Justin sa plece. Când a plecat m-a luat in brațe si m-a sărutat pe obraz si m-a privit in ochi si mi-a spus: Nu-i vina ta,stai linistita.
Eu: Okay..(speriata)
Kelli e jeloasa cred ca o sa ma omoare.
K: Norocoas-o...(trista)
Eu: Scuze,dar nu stiu ce s-a întâmpla(confuza si plecând la mine in camera). Când am ajuns acolo ma gândeam la visul cu el,ma gândeam la Selena dar ma gândeam si la Justin.
(Gândurile mele)
Doamne,ce dulce a fost sărutul lui. Ochii lui plini de lacrimi și imbratisarea acea. Nu,nu se poate așa ceva,nu ma voi îndrăgosti de el. A ranit-o pe Selena. Dar in vis chiar îmi placea sa fiu iubita lui. Aylin gata,nu poți sa ii faci așa ceva Selenei. Kelli a intra la mine in camera.
Eu: Doamne ce mai speriat...
K: Scuze,sa știi ca nu sunt supărata pentru faza de mai devreme.
Eu: Mda,okay!(cu vocea trista si tremurând). Kelli realizase ca se întâmpla ceva cu mine așa ca m-a întrebat ce am patit.
Eu: Sunt okay dar ma gândeam la Selena,ea încă nu la uitat pe Justin. Ma simțeam groaznica ca nu ii spuneam adevăratul motiv dar cred ca o sa îmi treacă.
K: Ooh,scuze! O să-l uite o sa vezi totul va fi bine. In acel moment mi-a spus in minte fara sa îmi dau seama"Dar nu si eu". Nu-mi venea sa cred ce spusesem. In fiecare zi il vedeam pe Justin,in fiecare zi se comporta ca un gentalment cu mine dar si cu Kelli. Pe zi ce trecea simțeam ca ma îndrăgostesc de el. Am încercat sa ma îndepărtez de el dar cu cat era mai departe ma durea. Așa ca am acceptat situația. Acum cred ca sunt hotărâtă sa ii spun lui Kelli ce simt. Selenei nu pot sa ii spus pentru ca stiu ca inca il iubește.
Eu: Kelli,trebuie sa îți spun ceva...(trista)
K:(speriata) s-a întâmplat ceva ? Ce ai ?
Eu: M-am indragostit...
K: Si trebuie sa arați ca si cum ar fi murit cineva? Iubirea e un sentiment minunat trebuie sa arați fericita.
Eu: Stiu asta,dar...m-am îndrăgostit de persoana pe care o uram. Kelli se gândea la o anumită persoana.
K: E cumva...?
Eu:(plângând) Da e...Justin...
K:(m-a luat in brațe si m-a strâns tare) scumpa mea Aylin nu fi supărata. Oameni sa îndrăgostesc in moduri misterioase. Chiar ma bucur acum ca si tu il iubești (zâmbind)
Eu: Pai si Selena? E prietena mea nu pot sa ii fac așa ceva. Nu m-ar ierta niciodată.
K: Selena o sa înțeleagă situația o sa vezi,vorbește cu ea. Știi si tu ca in ulta vreme s-a cam apropiat de Zedd.
Eu: Nu ii voi spune trebuie să-l uit pe Justin...(dezamăgita)
K: Nuu! Nu poți obliga inima,okay? Ea vrea cea ce vrea. Daca inima ta in vrea pe Justin atunci poate să-l aibe. Kelli nebuna a aranjat o întâlnite pentru mine cu Justin. Ea mi-a spus sa ma îmbrac elegant așa am si făcut. Justin ma aștepta afara cu un trandafir ros. Când l-am văzut am încercat sa ma comport natural dar nu am putut. M-am dus la el si i-am sărit in brațe. El m-a sărutat încet pe obraz. Sunt așa fericita dar si trista sper ca Selena sa nu afle despre întâlnire. Eram așa tăcut si eu care de obicei vorbesc ca o moara nu spuneam nimic.
J: Ma bucur ca acum nu mai crezi ca sunt rău.(fericit si uitandu-se la mine cu un zâmbet larg)
Eu:(timida) Pai...am realizat ca ești de treaba...da... Am ajuns la restaurant si ne-am așezat la masa. Era așa minunat,era un loc special pentru îndrăgostit afara sub clar de luna. Justin ma făcea sa zâmbesc si sa rad. După ce am mâncat si am mai si vorbit dintr-o data se aude o serenada de dragoste.
J: Dansezi ?
Eu: Da... Chiar era îndrăgostita de Justin,nu prea îmi mai păsa daca afla Selena va trebui sa înțeleagă. Justin ma făcea sa simt ceva ce nu am mai simțit niciodată. La un moment dat ne-am oprit si ne-am uitat unul in ochii celuilalt.
J: Te...iubesc!
Eu: Si...eu! In acel moment el a zâmbit si m-a sărutat. Sunt așa fericita nu doar ca am avut primul sărut dar am găsit pe cineva care e un adevărat gentalmen. Justin in fiecare zi îmi aducea flori. Venise vremea sa ii spun Selenei adevărul ca sa nu afle din presa. Paparazzi sunt peste tot.
K: Aylin,Selena va înțelege. Am luat telefonul si i-am spus ca vreau sa ne întâlnim. Am mers împreună cu Justin.
Eu: Hey Selly!
S: Hey Aylin,ce căuta si el aici? Justin daca vrei sa vorbim despre relația noastră vreau sa știi ca sunt cu Zedd te-am uitat fa-o si tu.
Eu: Nu e asta Selly.
S: Dar...?
J: Noi doi...
Eu: Suntem...împreună. Selena te rog nu ma ura. Dar știi si tu ca inima vrea cea ce vrea...
S:(zâmbind) Prostuțo daca tu ești fericita alaturi de el sunt si eu. Ma bucur pentru voi. Eram fericita ca Selena se bucura pentru noi. Totul era perfect,sper ca totul va fi bine pentru totdeauna,asta credeam eu.
"In următorul capitol se va întâmpla ceva ce nu va fi bine. Aylin va suferi mult din aceasta cauza. Mulțumesc mult ca citit povestea mea. Va aștept comentariile si opiniile".