33.bölüm

1.3K 41 2
                                    

En çok kendime kızgınım, bunları kendime ben yaptım





Mirza duyduğu şey ile sinirden damarları patlayacaktı. Hicbir seyden haberi yoktu. Berçemi odada öylece bırakarak gülçinin odasına gitti. Gülçin kapıyı açınca mirza yavaş yavaş içeriye girdi. Gülçin geri geri gidiyordu. Mirza her şeyi kendi ağzıyla açıklaması için oyun oynadı.

"Gülçin, o gece böyle bir oyun mu oynadın"

Dedi sakince. Boğazını yavaşça elleriyle sardı.  Gülçin mirzanın sakin tavırlarını görünce kızmadığını anlayarak doğruyu söyledi.

"Kızmadın mı bana"

Dediği an mirza güldü.

"Kızar miyim hiç sana"

Dediginde gülçin de güldü.

"O zaman gercekleştirelim"

Diyip mirzaya yaklaştığı an mirza boynundan tutup duvara yapıştırdı. Boynunu sıkıyordu, nefessiz kalacaktı. Yüzünü gülçinin yüzüne yaklaştırarak hırsla konuştu.

"Şunu bil, Kimse berçemin tırnağı bile olamaz. Hele sen, hiç olamazsın.  Sen ne onun gibi olursun ne de onun yerinde olursun. O berçem soylu ve o hep öyle kalacak. Hicbir zaman onun yerinde olamayacaksın."


Dedigi an gülçinin göz yaşları döküldü.


"Bir daha seni etrafımızda göreyim, kadınsın demem pişman ederim seni."


Diyip boğazını bıraktı gülçinin, odadan kapıyı sert bir sekilde çarparak cıktı. Berçemin yanına girmeden önce nefes alıp içeri girdiğinde berçemin yatakta yayılarak uyuduğunu gördü. Yanına gidip saçlarını okşadı.


"Ben sana ne kadar kızsam da ben başkasına gidemem ki. Başkasının tenine dokunamam ki. Bilmiyor musun sen başkasının teni bana haram."


Diyip öptü alnından.






Gülçin mirzanın söylediği şey ile yere yıkıldı. Hıçkıra hıçkıra ağladı. Berçemden nefret ediyordu.

"Onda bulup ben de bulmadığın ne"


Diye isyan ediyordu. Otelden çıkışını isteyip otelden ayrılıp o gece ki yaşlı müşterilerinden birine gitti.



...



Berçem uyandığında mirzanın ona sarıldığını gördü.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞKA ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin