,.tak co kdo koho pozval na Yull Ball ? " Zeptala se Ginny ,,Mě pozval Victor.." řekla Hermiona ,,Mě pozval Neville . " řekla Luna a pak si Holky začali vykládat o tom, kdo koho pozval, a pak se koukli na mě . "Co je?..,, "Kdo pozval tebe y/n !?,, řekla ginny " Ještě nikdo..,, " ale když Cedric říkal že se tě ptal! " řekla Hermiona "Už se ptal ale já ho odmítla,, "Nemůžeš všechny kluky odmítat a doufat že tě pozve Malfoy y/n!! Stejně. Máš na lepšího! Proč nejdeš třeba s Harrym! Harry by s tebou hned šel a taky ještě nemá doprovod ! ,, řekla hermiona u toho se na mě usmála , ale hned jak to Dořekla tak holky začly mluvit o tom s jakým klukem by mi to slušelo a s kým ne, takže jsem se sebrala a odešla..
A jo doufám ze mě pozve draco.. s dracem jsem dřív chodila ale nedávno jsme se rozešli skrz to že nám to nikdo nepřál , mě říkali ze mám na lepšího a jemu říkali ze on je na mě až míč dobrý.. a ještě něco , když jsi sestra Hermioni Grangerové AKA asi nejpopulárnější mudlovské žákyně na škole,tak je očividné ze mi to s nim nikdo nebude přát..
Teď jsem dorazila na astronomickou věž.. chodila jsem sem skoro každý den , bylo to moje a dracovo místo , ale potom co jsme se rozešli tak jsem tady ještě nebyla... seděla jsem tam a jen koukala na hvězdy . Po chvilce jsem slyšela kroky a rychle jsem vstala.
"Hej v klidu Grangerova" řekl hlas který mi byl povědomí.. byl to Malfoy,samozřejmě že to je on, je úplně všude , všude kam jdu tak ho vidím..
" Ahoj..neboj už jsem na odchodu " řekla jsem a u toho šla ke dveřím " ... mohla bys tu být se mnou? To že uznspolu nechodíme neznamená že se už nemůžeme bavit y/n, chybí mi naše přátelství .. chybíš mi " Jeho slova mě zahřáli u srdce.. takže jsem přikývla . Sedli jsme si na stejně místo kde jsem sedelami před tím a povídali si, po dlouhé době jsem se fakt cítila Saab sebou a hlavně jsem se cítila... štastně.
Po chvilce jsem si položila hlavu na jeho rameno a on mi dal ruku okolo ramen, a já se cítila bezpečně, stejně jako když jsme spolu chodily .. ještě jsme si povídali a pakmse zeptal ...
"Už tě někdo pozval na Yull Ball?" "Ne.. a ty si někoho už pozval?" "taky ne,ale asi pozve pansy.."
pansy.. samozřejmě že Pansy.holka o které mi říkal ze se nemám čeho bát,jak by s ni nikdy být nemohl, že miluje jen mě, a další zkurvny lži..
Určitě pozval že mě to ranilo že pozve jinou holku když říkal ze až bude Yull ball ,tak pozve mě"Jsi v pohodě Y/n?" Nahodila jsem falešný úsměv " Jo jasně! Přeju ti to s pansy.. hele už musím jít čau. " rychle jsem si vzala věci a odešla zpět do zmijozelské koleje.. další věc co je má mě a Hermioně jiná, plus ona je perfektní,má dokonalou partu kamarádů, dokonale tělo,dokonale známky,dokonalou pleť , dokonalé všechno !!
Proč jen nemůžu být i já tak perfektní jako Hermiona Grangerova a Pansy Parkinson..
ČTEŠ
Only his.. / draco malfoy x y/n
FanfictionDraco Malfoy X Y/n Mudlovská šmejdka a zmijozelský princ Dovolí jim to jejich rodiče ? A jaky na to bude mít názor okolní svět ? - sprostá slova - sebe poškozování - zmínka o krvy - alkohol -rvačky - 18+ yk - hádky - atd