1K 193 221
                                    

*DO NOT PLAGIARIZE*

©️Park_Tae_Yang

All rights reserved.

සියළුම හිමිකම් ඇවිරිණි.

*මගේ කිසිම පොතක් මගේ wattpad account එකේ හැර වෙන කිසිම තැනක publish වෙලා , update වෙලා තියෙන්න බැහැ. Copy කරන්න හිතාගෙන ඉන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් වහාම හැරිලා යන්න පුළුවන්.*

Author's POV ,

නිස්කලංක රැයක් නිසොල්මනේ ගත කරන Seoul නගරය පුරා පොලිස් නළා හඬක් රැව් දෙන්න ගත්තෙ වැඩි වෙලාවක් නොගිහින්...

ඒත් එක්කම වගේ හැම ගෙදරකම , හැම පොදු ස්ථානයකම ඇහෙන්න ගත්තෙ එකම ප්‍රවෘත්තියක්...

Breaking News

" දකුණු කොරියාවේ දෙවන විශාලතම මූල්‍ය සේවා පද්ධතිය වන Trust සමාගමට අයත් Seoul හි City බැංකුවට විශාල පාඩු ඇති කරමින් අද සවස් කාලයේ Cyber ප්‍රහාරයක් එල්ල වී ඇත...

පොලීසිය පවසන්නේ මෙම හදිසි Cyber ප්‍රහාරය මීට මාස දෙකකට පෙර අගමැති කාර්‍යාලයට සිදු වූ Cyber ප්‍රහාරයටද බෙහෙවින්ම සමීප බවයි...

මෙම මොහොතේ බැංකුවේ සියලු සේවා අඩාළ වී ඇතත් බොහෝ ජනයා තවමත් බලා සිටින්නේ පෙර මාසයන් හී දී සිදු වූ අයුරින් මෙම අපරාධය සිදු කළ සයිබර් අපරාධකරු City බැංකුවේ යම්කිසි මූල්‍යමය වංචාවක් හෙළි කරනතුරුයි...

Cyber අපරාධකරුවෙකු ජනතාවගේ වීරයෙක් බවට පත්වීම පිළිබඳව නොයෙක් පාර්ශව විවිධ අදහස් දැක්වුවත් ඔහු මෙතෙක් සිදු කළ කිසිඳු අපරාධයකට සමාව ලබා දිය නොහැකි බව ජනාධිපතිවරයා දැඩි ලෙස අවධාරණය කරයි. එසේම මෙතෙක් සිදු වී ඇති ප්‍රභල මරණවලට මූලිකත්වය ගෙන ඇත්තේද මෙම අපරාධකරු බවට සාක්ෂි ලැබී ඇති බව පොලීසිය පවසයි.

තවද , සමාජයේ උසස් මට්ටමේ පුද්ගලයන් ඉලක්ක කර සිදු කරන මෙම ජාවාරම කෙනෙක් හෝ පිරිසක් මගින්- "

-"Joonie..." Living room එකට වෙලා TV එක බල බල හිටපු Kim Namjoonගෙ අවධානය ගියෙ Kitchen එක පැත්තෙන් ඇහුණ කටහඬට...

-"Yes love..."

-"News බලලා ඉවරයි නම් dinner එක ගන්න එන්න... දැනටමත් කෑම සීතල වේගෙන එන්නෙ..."

Devoted_Sinner [Oneshot]Where stories live. Discover now