Kral, Jongho'yu aramaya bir süre ara verdi. Plan geliştirmesi gerekiyordu. Sonuçta Tanrı ona oğlunun 16 yaşında aşık olacağını söylemişti ama tam bir tarih vermediği için hala oğlunu kurtarma şansı olabilirdi. Kral planını kurarken Jongho, Yeosang'la harika zaman geçiriyordu. Birlikte yemek ve temizlik yapıyor, işleri bitince de sohbet edip kasaba oyunlarını oynuyorlardı. Yeosang için bunlar çok sıradan şeyler olsa da, Jongho ilk defa yaptığından heyecanlanıyor, ve onun bu heyecanı Yeosang'ın çok hoşuna gidiyordu.
Bir sohbet sırasında Jongho "Acaba kuzenim şuan ne yapıyordur, keşke o da benim gibi eğlenebilse." dedi. Yeosang şaşırdı ve kuzeninin kim olduğunu sordu.
"Kuzenim mi? İsmi San, Choi San. Ben daha 8 yaşındayken babam onu günah işlemekle suçladı ve evden kovdu."
"Ne Choi San mı! Gerçekten mi? Benim de öyle bir kuzenim vardı. İsmi Wooyoung, Kang Wooyoung. Biz daha 8 yaşında yabancı dil eğitimlerimizi alırken o okuldaki bir erkeğe aşık olmuştu. Doğru hatırlıyorsam çocuğun ismi Choi San'dı. Sonra babam sinirlendi ve onu hiç çocuğu olmamış, kral Jeong Yunho'ya altın karşılığında sattı. Onun bizim aileden olduğunu tamamen unutturmak için de kral onun soyadını değiştirip Jeong Wooyoung yaptı. Onu çok özlüyorum 8 yıldır kendisini görmedim."
Cidden tesadüf denilen şey bu muydu? İkisinin de kuzenleri birbirlerini bulup mutlu olabildiyse, Jongho'ya göre Yeosang'la o da birlikte mutlu olabilirdi. Jongho en sonunda dayanamadı ve konuşmaya başladı.
"Yeosang, belki bu söylediğimden rahatsız olabilirsin ama umrumda değil, yine de söyleyeceğim. Seni seviyorum Kang Yeosang, her şeyinle istiyorum seni!"
Yeosang'ın şaşkın bakışları Jongho'nun gözlerinden dudaklarına indi. Galiba Yeosang da aynı şeyi istiyordu. Her şeyiyle Choi Jongho'nun olmak istiyordu. Jongho'nun cevap bekleyen yorgun gözlerine karşı Yeosang'ın cevabı, kafasını kaldırıp yavaşça onu öpmek oldu.
"Evet Jongho, evet. İstiyorum, her şeyimle senin olmak istiyorum."
Kehanet gerçekleşmişti. Artık Jongho ve Yeosang birbirlerine aitti. Kral eğer ikisini ayırırsa bu onun hazin sonu olacaktı.
Planlarının son aşamasında olan kral, tek başına kasabaya indi. Halktan biri olarak görünmek için hizmetçilerine çuvaldan elbise diktirmişti. Plan basitti. Jongho'yu bulacak, eğer çoktan bir erkeğe aşık olduysa bu utançla yaşayamayacağı için Jongho'yu öldürecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Royal Dream | JongSang
Fanfiction"Sevgilim, babamdan kurtulduk artık özgürüz..." "Jongho, ben çoktan öldüm, ilaçlarını almadın mı?"