,,Aaa" kričala som, nevedela kde som, nevedela som dýchať, čo som. Snažím sa rozpozerat a rozpamätať ale nič, nič som si nepamätala. Začala som všetko obchytavat, celý ten priestor kde som bola, uvedomila som si ,že som v klietke. Zrazu počujem otravny hluk a červene svetlo. Zvonku vychadza krik. Počula som veľa mužských hlasov. Nevedela som čo kričia ale nieco som započula ,,čo tam je?" ,,je to chlapec?" ,,dievča?" Zrazu ma zaštipaju oči. Vidim niečo ako obris postav. Zrazu otvoria klietku a ja sa len zapučím do rohu. Zoskočil ku mne dajaký černoch. Mal kremove, špinave a smradľave tricko. Začala som kričať niečo co som ani nechcela. ,,Chodťe odomna preč!" Zrazu mi ten černoch podal ruku a povedal svoje meno ,,Alby, poď neboj sa ma" povie mi presvedčivo. No ale ja som tvrdohlava a tak sa rozkričim ešte viac ,,prečo si nič nepamätám?" vyvriesknem. Alby sa ma zlakne a vystrašene povie ,,dievčina hlavne sa upokoj a poď za mnou, neboj sa ty sa rozpamätáš" pozrel na mna vystrašene. Tak som si zamrmlala. Podala som mu ruku a on ma zdvihol. Dal ma hore. Ale hneď ako som sa postavila tak som si aj ľahla. Nohy som si necitila. Začala som plakať. Sadol si ku mne Alby a spytal sa ma či si daco pamätám ale hned ako som otvorila ústa skočil mi do reči povedomý hlas. No nevedela som kdo to bol lebo logicky som si nič nepamätala. Yen užasne povedomy hlas povedal ,,Alby, zamysli sa, nemôže si nič pamätať" pozrem sa hore na toho krasavca. On mi pohlad opätuje. Zrazu niekto kriči ,,Alby,Newt rychlo podťe sem, niečo som našiel!" Alby vykrikne ,,hneď som tam!" dobre že som neohluchla ked sedel predne pri mne. Alby mi len pošepka ,,tento tuna je Newt on ti to tu ukaze a teraz bude tvoj spoločnik." Ja len prikivnem a vidim jak Alby zdrha za tym chalanom. Pozrem sa na Newta a vidim jak mi podava ruku. Ja mu podam tu moju a on ma zdvihne. No znova. ,,Moje nohy" zakričala som. Newt sa na mna nechapavo pozre. Ja mu len poviem ,,zdvihni ma ešte raz" a on jak poslušny psik prikivol a zdvihol. ,,no do frasa!" povie newt a ja sa na neho divne pozriem. On len zakriči na dajakeho Gallyho že mu ma pomôcť odviesť ma na ošetrovnu. Nevedela som čo mi je. Tak som zo sebou začala kopať a kričať. Mewt sa na mna pozrel a povedal ,,prestan po sa ti to ešte zhorší" ja len nechapavo na neho čumim. No v tom keď sa pozrem na sove nohy tak som odpadla. Počujem už len ,,pripravte posťel a obvez!" No mne sa už len zatmelo pred očami.
×po prebudeni×
,,Žije!" Počujem Albyho hlas. Všedci pribehnu. A ja zo seba vyhodim ,,čo mi je?" ,,kde som?" ,,prečo tu som?" ,,čo tu robi-" skoči mi do reči Alby ,,dievča, skus byt chvilku ticho a povieme ti to!" Alby vykrikne ,,všedci von! Newt ty tu ostan so mnou!" A Newt spusti ,,takže keď ta alby prvy krat postavil praskol ti členok, a keď ta dal preč z klietky tak ti ho zlomil" a ja len so slzami v očiach poviem ,,a kde je moja rodina?" dopovedala som posledne slovo a uz som sa rozplakala. Newt ma posadi a povie ,,neplač, plačom to neviriešiš, skus sa postaviť ak nie vyriešime to inak" povie a s nadejou v očiach sa na mna pozrie. ,,No dobre" povedala som a skusila som sa postaviť. Nevišlo, Newt sa na mna pozrel a povedal ,,tak ta ponesiem na mojich rukach a ukažem ti to tu" ja som sa začervenala a povedala som ,,dobre, ale som tažka nebudeš ma vedieť zdv-" v tom som uz bola nad zemou. Držal ma Newt a povedal ,,ty a tažka?" ,,pfff" skus zdvihnut gallyho a potom dačo hovor" ja som sa len zachychotala. Newt začal ukazovať a prechadzat sa so mnou po celom mieste. No ja som ho nevnimala. Myslela som len na neho.
×po ukazani miesta×
Odviezol ma do kuchyne a doniesol mi jedlo. Keď som jedla tak sa na mna Newt pozeral celý čas, trošku ma to znervoznovalo ale citila som sa lepšie. Zrazu zvonku počujem ,,zapalte to!" Ja sa zlaknem a rychlo sa spytam ,,čo chcu zapalit?" Newt sa zasmeje a vusvetli mi to ,,stale keď pride novy bažant tak zapaĺujeme slavnostny oheň" ja sa na neho nechapavo pozrem a poviem ,,Bažant?" Newt odpovie ,,ano bažant, nazyve ich ani neviem prečo tak ale ja som to nevymyslel." Započujem zvonku zvlaštny hluk, znie to ako hudba, všedci sa smeju. No ja jak tupa som sa spytala ,,čo sa tam deje?" asi som zabudla že zapalili slavnostny ohen a je oslava ale to by som nebola ja. Newt bezproblémov odpovie ,,slavime že si prišla." Opytala som sa či by sme tam nemohli isť on ma zoberie na ruky a hop, už sme pri ohni. Všedci zacnu piskať a hovoria ,,Bažo!" Zopakovali to asi 4x. Pošuškala som Newtovy nech mi urobi podporu. Položil ma nohami na zem a na podoprel ma pod pravim plecom. Vyzerala som divne lebo som skackala jak opita. Zrazu ma niekto schiti okolo pásu a začne so mnou natriasať. Prudko sa otočím na jednej nohe a a za mnou stoji človek, veľmi sympaticky. Spytal sa ma ,,ako sa volaš?" A Newt na to ,,jak to može vediet?" A tak som sa spytala ja ,,a ty?" Som rada že som sa spytala bo som si našla noveho najlepšieho kamoša ,,volam sa Minho." Newt ma potiahne za ruku a znova na jednej nohe musim skackať ku ohňu. No keď už som tam tak všedci začali spevať, a v hlave mi prebeho ,,dievča ty tu pesničku poznaš! Začnem sa rozpamätávať ale stale si neviem spomenuť na moje meno" Newt ma da na ruky a ideme k neakemu lesiku na spadnutý strom. Tam ma posadi a odide. Pride ku mne neake dievča a zľaknem sa a spytam sa ,,niesom tu kedina?" Chudak dievča dobre že sa nepoštala od smiechu a medzi smiechom povie ,,nie, ja som Andrea"
Chcete vediet čo dalej? Ak ano tak potrebujem na to aspon 2 hviezdičky ak nebudu 2 hviezdičky tak to bude asi o mesiac aj skôr. Dúfam že vás to bavilo
YOU ARE READING
Všetko to bolo takto
RandomJe to o dievčati a chlapcovi. Ak mate radi The Maze Runner tak budete vediet o čo ide. Bude to ako ten film. Len ja si tam budem davat incie udalosti. Dufam že sa vam to bude páčiť.