Ik wist dat er een dag zou komen dat ik in mijn moeders voetsporen moest gaan treden, maar ik had niet verwacht dat dit op 20 jarige leeftijd zou zijn. Ik weet niet eens of ik daar klaar voor ben... ik zit in de tuin van mijn tante, het is ongeveer 19 graden en het is 8 uur in de ochtend.
ik woon nu tijdelijk bij mijn tante en oom samen met mijn broer omdat ons huis opnieuw gerenoveerd word, het is niet bewoonbaar. ¨ kom je mee zus?¨ hoor ik mijn broer roepen bij de voordeur van het huis van mijn tante. ¨ anders komen we te laat op school, dat kan natuurlijk niet he als de rest van het land daar achter komt...!!¨ JAjaaaa roep ik en ik loop naar hem toe en verpest zijn strakke haar kapsel. Hij kijkt me geiriteerd aan en duwt me opzei. Ik lach, we zijn gelukkig gek op elkaar en hebben bijna nooit ruzie. onze band is hechter geworden na het overleden van onze moeder.
We worden door de chauffeur van Olivia naar school gebracht met de auto. Op school aangekomen staan Rosalie en Anne mij op te wachten bij de kiss and ride ( dat is een soort doorstroom rijstrook waar je mensen afzet en in laat stappen. eigenlijk hetzelfde als een bustation maar dan voor auto's. Daar is ze eindelijk! zegt rosalie, we dachten dat je niet meer zou komen vandaag zegt anne. ¨ Hoezo? omdat ik 5 min later ben?¨ zeg ik plagend en geef ze allebei een knuffel. We lopen de Hoge school van zweden binnen en we gaan naar de les.
Ik probeer mezelf vandaag te Concentreren op de les maar ik ben nog al afgeleid.. " Ella?" Hoor ik opeens door mijn gedachtes heen. Ja? Wat is er.
De docent Engels kijkt mij vragend aan. " Ella even bij de les blijven". Ja sorry antwoord ik. Rosalie tikt me aan en vraagt of er wat is, waarop ik nee antwoord. De bel gaat om aan te geven dat dit les uur voorbij is, Anna die voor mij zat staat op en draait zich om naar ons en zegt " zullen we na school nog door studeren ik de bibliotheek? "
Waarop Rosalie ja antwoord maar ik aangeef vandaag niet kan omdat mijn tante mij gelijk naar school wilde spreken. Morgen wel dan?
Ja is goed antwoord ik.Als de laatste bel gaat loop ik naar de uitgang van de school en zeg ik mijn vriendinnen gedag. Mijn broertje staat al onderaan de trap bij de kiss and ride. " Hey zus hoe was jou schooldag? Uhmm wat dacht je van f*cking saai?? Hij lacht en stapt in de auto, ik lach ook even en stap na hem in de auto. We groeten de chauffeur en hij brengt ons naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen wilde Olivia mij spreken dus ik klop op de deur van haar werk kamer. En geef aan dat ik het ben. " kom binnen Ella! " . Ik doe de deur open en zie mijn tante zitten achter haar bureau. Naast haar staat een Man, ongeveer 1.90 lang, bruin en blauwgroene ogen en een stoppelbaardje. Ik vraag me af wat hier de bedoeling van is en ga aan 1 van de 2 stoelen voor het bureau zitten. De man is zwart gekleed en lijkt op een bewaker. Daarna kijk ik mijn Tante vragend aan.. " Ella, dit is Michael !"
Aangenaam kennis te maken zegt de man en steekt zijn hand uit naar mij, ik sta snel op en schud zijn hand en zeg " aangenaam... ik kan mijn zin niet afmaken omdat mijn tante ons onderbreekt. " Ella dit is vanaf nu jou persoonlijke bewaker, je moeder had ook een persoonlijke bewaker maar na omstandigheden heeft hij ontslag genomen. Omdat je binnenkort de Koningin word willen wij je goed beschermen"
Ik luister aandachtig naar mijn Tante en laat het allemaal maar op me af komen. " Micheal gaat overal mee naar toe, in het begin zal het even wennen zijn maar dat komt wel goed denk ik"
JE LEEST
Reality or Fantasy
RomansaDe koninging van zweden is op tragische wijzen gestorven in 2022. Ella de dochter van de konigin is net 20 geworden en Zit nog in de bloei van haar leven en gaat nog naar school. Op een dag krijgt Ella te horen dat ze de opvolgster van haar moeder...