6

244 24 12
                                    

6. Blood splattered windows

გამოცდამ ჩაიარა, მსუქანმა, ლოთმა პონჩიკმა მაინც ჩაგვაბარებინა ჰაჰაჰაჰა,
ეხლა სახლში ავღნიშნავთ მე ცხრიანზე და ჯიმინი ათიანზე ,მშვენიერი ნიშანი,მაგრამ იცით რა მიკვირს? ამ მათხოჯმა ბაღანამ ჩემზე მაღალი ნიშანი რაფრა მიიღო?
ამან ჩემი ბავშვი იგი რატო უქნა?
ან საიდან უქნა?

მარა დეიკიდეთ ყვერ****! მაინცაა ჩემი მათხოვარი ბავშვი , რას ვიზამ რომ გავლახოოო,

გალახვის შუა გალახვაში შემომაკვდება ხელში და შემოკლული ბავშვი ვის ღა უნდა...

-თქვენ გაგიმარჯოთ ბიძია კიმ, ამნაირი ბიჭი რომ გააჩინეთ,
თქვენს ***** გაუმარჯოს რააა, თქვენ გაგიმარჯოთ, თქვენს ოჯახს გაუმარჯოსს,და დიდხანს აბედნიეროს ღმერთმა , მარა იცით ?
კიდე რა მაქვს უფრო მეტა კარგ მხედველობაში?? ამნაირი გამოლეყებული მეორე რომ არ დაბადეთ.
თვარა ამნაირო მეორეს რა გაუძლებდა მითხარით. ა?

-ჯიმინ გაყოფა! ეს **** საიდანღა გაგახსენდა, ქემაინც დედაჩემია აქ , და ჩაამოკლე ეგ ენა რა იქნება , დღეს მაინც.
თეჰიონის დედა გაუჩერებლად იცინოდა და ჯიმინს ლოცავდა , თან სიცილ ხარხარში მეუბნებიდა
"თეჰიონ , სად ნახე ასეთი ბინძური ბავშვი? თავიდან ასეთი რომ არ იყო? რა დაემართა უსუსურ ტვინიან ჯიმინს?"
დედას თვალებში ყველაფერი იხატებოდა, მაგრამ რას ვიზამდით. ჯიმინი და მე რეთმანეთს დავემსგავსეთ, დიდად უნიკალურები გახლავართ...

მალევე მთვრალი ჯიმინი გარეთ გავიყვანე და როგირც კი სუფთა ჰაერი ჩაისუნთქა იმწამსვე ჩეიხლეწა ძირს და იმდენი აღებინა ჩემს შარვალზე კინაღამ მეც დავარწყიე ყველა ხინკალი რაც ვჭამეთ თავზე.

დღეს საკმაოდ დაძაბული ღრუბლიანი, უხალისო დღე იყო, ყველა თავისთვის მიყუჩებული, არც იმის ხასიათზე ვინმე ვინმეს გამოლაპარაკებოდა, ან უცნობი უცნობს, ნაცნობი უცნობს , ან უცნობი ნაცნობს....ყველაფერი შავ-თერთი ემოციებით აღიწერებოდა....

სისხლი/დასრულებულიWhere stories live. Discover now