TRING TRING TRING!!!! (Wekker)
Emma sta nou eens op meid..je eerste schooldag wil je toch niet missen of wel soms? Nee mam! :'riep ik' en stond op uit me bed en ging met wallen onder me ogen de douche in ...
SPAT ! SPLESH! KLETTER!!
(Water uit de douche) Mam!!?? Waar is mijn nivea shampo? Uitgelend aan madria meis. WAT!? Mam hoe durf je je weet dat die shampo special voor mijn haar is en ik daarvoor heb moeten sparen. 😡 SORRY LIEFI!! BOEM!! (Deur die dicht ging) {Grr wat denkt me moeder wel ?? Zomaar aan die trut mijn speciale nivea shampo uitlenen dacht het niet !} Ik pakte een handdoek en droogde me af ondertussen keek ik op de klok en zag..AL HALF 6 nee he !!! SHIT SHIT SHIT!! Ik deed me haar in een simpele knot vergat mijn make up en trok zosnel mogelijk mijn nog niet gewassen kleren aan. Ik sprinte naar beneden en flikkerde bij de laatste op mijn bek. Mooi dat kon er ook weer bij dacht ik... Ondertussen sprinte ik nogmaals naar de keuken om een boterham te smeren en pakte me map enzovoort.... SHIT MAN ik keek in de spiegel en zag dat ik een bloed lip heb urg 😖 Oke dit is dus gewoon de ergste pech dag ooit. En dit op mijn allereerste schooldag op mijn nieuwe school. ONEE DE KLOK SLAAT 7 SHIT .. Ik pakte snel me fiets en spullen en fietste zo snel ik kon naar school. ( en ja ze had de deur dicht gedaan ) Ik fietste zo hard dat ik tegen iemand aan fietste en ik flikkerde zo weer op mijn bek. Gaat het?? Vroeg een of andere jongen. Uhm .. Ja het gaat wel uhm ik ..ik moest maar eens gaan en liep bloosend met mijn fiets in mijn rechter hand de aula in ... Ey meissiehh klonk er achter me. Ik keek achter me en zag dat een of ander meisje was dat kwaad keek. 'Ja?' Zei ik. 'Ik mag jou niet bitch!' Zei ze. Ik liep van schrik veder en dropte mij fiets tegen een paal aan. (Natuurlijk wel opslot.)
Ik zag dat dat dat kindt me volgde en sprinte weg. Ondertussen kwam de zelfde jongen aan lopen naar mijn kant.
Ik wist van shock niet meer wat ik moest doen. Ik liep gewoon relaxt veder in de hoop dat hij mij niet zag. Maar natuurlijk zag hij mij al anders liep hij niet mijn kant op. De jongen zij :' hey warom liep je nou net weg p.s gaat het?' . Ik stoterde van shock en zei toen langzaam :' j..ja hoor alleen uhm...uhm ik zat niet opteletten. Waarop de jongen andwoordde :' ik mag jou wel trouwens ik ben Dave en ..jij?'
'Ik ben emma' zei ik toen. Ik voelde me wangen blozen en me hart sneller kloppen. Raar want ik heb nog nooit zo een gevoel gehad bij een jongen. Ik weet wel dat ik op mijn vorige school verkering had met Jaden. Maar dat is gewoon een 'DIKKE VETTE PLAYER!' Riep ik hard. 'Wie is een dikke vette player?' Riep Dave. fuck ik zei het iets te hard en andwoorde : 'oh 😮 niemand!'
JE LEEST
Wat liefde met mij deed
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje die een jongen ontmoet die haar teenerleven zal veranderen volg de belevenissen van emma en haar lover...❤️