Pohled Noaha:
,,Ježiš, to je blbý. Mrzí mne to"
Chudák malej. Je mi Eddieho opravdu líto. Já mám s tátou nejlepší vztah, jaký může mít syn s otcem a Eddie si musí procházet tímto. Najednou jsme na sebe jen tak koukali a skenovali jsme jeden druhého. Zvláštní pocit. Ty jeho oči sakra. A ten úsměv. A ty jeho vlasy... Proč nad tím přemýšlím? Proč se mi líbí jak vypadá? Proč se mi líbí, jak se chová?_________________
Pohled Eddieho:Chtěl jsem ho políbit. Hodně moc, ale neměl jsem na to dost síly abych to opravdu udělal. Nakonec jsem se podíval na strop zpátky. Nebudu lhát, že mi nechybí ta otcovská láska. Chybí a moc. ,,V pohodě Eddie?" zeptal se mě Noah a já se na něj podíval. Věnoval jsem mu úsměv. ,,Jo, v pohodě. Víš co, pojďme dolů do kuchyně. Uvařím něco, protože mám fakt hlad. Na obědě jsem skoro nic nesnědl"
_______________
Pohled Noaha:V tu chvíli jsem měl pocit, jakobych cítil zajiskření mezi námi. Bylo to takové hřejivé pošimrání v podbřišku. Ten pocit... neznal jsem ho, ale byl uspokojující a dodával mi klid a pohodu. O to víc jsem byl ještě více zmatený. Tak jsme šli dolů a on vyndal čínskou polévku. Musel jsem se zasmát. Když viděl, jak se směju, tak se začal smát taky. Smáli jsme se dlouho a už asi ani ne kvůli polévce. Bylo to fajn. Což mě opět zarazilo.
________________
Pohled Eddieho:Když jsme se oba dva najedli, tak jsme se přemístili zpátky do mého pokoje. Vzal jsem si tašku a připravil si věci na zítřek. Cítil jsem Noahovo pohled na sobě. Usmál jsem se a mezitím se podíval na něj. ,,Co na mě tak koukáš?" zasmál jsem se a ja viděl jak rychle zareagoval a jeho tváře zčervenali. ,,Červenáš se",,C-Cože? Nečervenám se!",,Červenáš!"
_______________
Pohled Noaha:,,Nečervenám" nechtěl jsem to říkat, ale cítil jsem, jak jsem červený.
,,Ale jojo" zasmál se
,,Nene" odporoval jsem s úsměvem na tváři
,,Nezlob. Já to vidím a jsi červený jak rajče" zasmál se a při tom na mě stále koukal. Ostatně, jako já na něj pořád, když se zrovna nedívá.
,,Nechceš si zahrát ještě jednu hru?" usmál se________________
Pohled Eddieho:,,Můžeme" řekl a já si sedl vedle něj a podal mu ovladač. A tak jsme hráli...
Nakonec jsem šel doprovodit Noaha až k němu domu. ,,Děkuji za dnešek, Eddie. Moc jsem si to užil" řekl a já se musel usmát. ,,To já taky. Jestli chceš, tak o víkendu můžeme zase něco podniknout. Teda pokud nebudeš se svou partou" řekl jsem a pokrčil rameny. ,,Uvidím. Možná budu s kluky, ale určitě ti dám ještě vědět" řekl a věnoval mi taky úsměv. A tak jsme se rozloučili s objetím než on zašel do svého domu a já se zase rozešel zpátky k mému domu...
_______________
Pohled Noaha:To objetí... kámo, to bylo mega. Já jsem se cítil tak v bezpečí a zároveň jsem ho nechtěl pustit. Já, zavřu oči a vidím jeho, když jsem s ním, jsem rozzářený a usmívám se jak debílek.
,,Ahoj, Noahu" pozdravil mě táta
,,Ahoj" usmál jsem se
,,Co ten úsměv, dneska už máš dobrou náladu?" zeptala se mamka
,,Jo, jsem rád"
,,Cože?" zeptali se naráz
,,No jakože jsem rád, že vás mám"
,,Ach, to my jsme rádi za tebe, synku"
,,Kde jsi byl po škole?"
,,U...kámoše"
,,Jakýho?"
,,Eddieho, jak jsem vám o něm říkal. Hráli jsme hry a povídali jsme si. Bylo to fajn" usmál jsem se a zase jsem cítil hřejivý pocit.
,,Tak to je fajn"
,,Tak já jdu nahoru"
Šel jsem do svého pokoje. Zapnul jsem wi-fi na mobilu a začal jsem číst nepřečtené zprávy. Jedna byla na naší skupinu.KEVIN: Jak sis to užil, Noahu, s Eddiem? 🤭
ME: Bylo to fajn, díky za optání☺️. Chcete něco podniknout o víkendu?😉
CHARLIE: Třeba do kina bychom v sobotu mohli zajít všichni čtyři 🥳
JIMM: Jo, to je super nápad😎
ME: Fajne 😜Takže mám volno v neděli, napíšu Eddiemu.
________________
Pohled Eddieho:Když jsem dorazil domů, tak mě překvapilo, když jsem narazil v kuchyni na mamku. Musel jsem se usmát. ,,Ahoj mami" pozdravil jsem ji a šel za ní hned. ,,Ahoj broučku. Tak jak bylo ve škole?",,Ale jo dobrý. Byl tady u nás kamarád, tak to bylo fajn" řekl jsem a mamka mi věnovala úsměv. ,,To jsem ráda. Jinak přijela jsem dřív, protože mi dali na pár dní volno",,Tak to je super mami" řekl jsem než jsem si sedl na barovou židli. V tom mi cinknul telefon.
Noah: Tak v neděli bych měl čas:)
Me: Super! Aspoň tě seznámím s moji milovanou maminkou:)
_______________
Pohled Noaha:On mě chce seznámit s jeho mamkou? Oh můj bože.
ME: Super, v kolik a kde dáme sraz? Mám přijet k vám domů? ;D
EDDIE: Jo, tak jak se ti chce, my máme pro tebe otevřené dveře vždycky ;D
ME: Tak před obědem? :D
EDDIE: Fajn, domluveno ;D
_________________
Pohled Eddieho:Noah: Tak fajn. V neděli před obědem:)
Me: Moje mamka uvaří něco dobrého. Bude ti to chutnat, věř mi;)
Noah: Dobře, dobře. A tvoje mamka o tom ví?
Me: Samozřejmě, že ano:D
Me: Počítáme s tebou, tak musíš dorazit
Me: Jinak zítra ve škole;)
Noah: Zítra:)
Já pak odložil telefon a pustil se do večeře s mamkou. ,,Napsal jsem mu, tak dorazí",,Tak to je super. Aspoň poznám dalšího tvého kamaráda"
_______________
Pohled Noaha:Jestli by letěla nějaká družice, tak by i z té výšky viděla můj obrovský úsměv, když jsem si znova pročítal naše zprávy s Eddiem.
Najednou mě něco napadlo. Otevřel jsem si prohlížeč a zadal jsem si do něj test. Ne jen tak ledajakej test. Gay test. Vím, že to není stoprocentní a nemusí to být pravda, ale i tak se bojím. Zodpověděl jsem všechy otázky pravdivě a pak jsem se odhodlával stisknout enter. Trvalo tak 5 minut, než jsem to osudné tlačítko. Tak jsem zavřel oč, zhluboka jsem se nadechl a otevřel jsem oči. Když jsem to spatřil, nechtělo se mi tomu věřit. Byla tam jedna věta...»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Co tam bude? Šup na další kapitolu 😁
Jak se ti líbila?😁
ČTEŠ
Crazy in Love /CZ/
Teen FictionEddie Dawson a Noah Smith. Na tomhle příběhu jsem pracovala s mojí nejlepší kamarádkou Gabčou. Já psala Noaha a Gabi Eddieho. Doufám, že se bude líbit <3