Sessizlik...
Yol üzerinde hareket halinde olan arabanın içinde sadece sessizlik vardı. Keskin bir sessizlik. İki beden arasında hiçbir konuşma ya da bakışma geçmiyor ve ikisi de adeta birbirinden kaçıyormuşcasına biri dümdüz sürdüğü yola bakarken diğeri de kendi tarafındaki camdan akan yolu izliyordu.
İkisinin de öğrendiği ayrılık meselesi kafalarını kurcalıyordu. Bir yandan da yıllar sonra yaşadıkları özel anlardan dolayı bir çekingenlik vardı üzerlerinde.
Esmerin yaptığı tekliften sonra uzun saçlı önce şaşırsa da teklifi geri çevirmemiş ve kabul etmişti. Gece yarısına kadar ise tam bir aile ortamı olmuş yaşananları görmezden gelerek vakit geçirmişti hepsi. Tabi içlerindeki burukluk ile...
Evden ayrıldıklarında ise sessizlik içinde arabaya yerleşmiş ve esmerin Hoseok'un evine değil de restoranı açtığı zaman aldığı eve gitmek için yola koyulmuşlardı.
"Geldik." diyerek sessizliği bozan esmere karşı uzun saçlı daldığı yerden gözlerini çekerek esmere baktı. Arabanın durduğunu bile farketmemişti.
Taehyung bir şey demeden arabadan indi ve bagaja ilerledi sevdiğinin sandalyesini almak için. Bagajı açıp sandalyeyi almaya yeltendiği zaman ise aklına gelen şey ile dudakları kıvrılmış ve bagajı kapatarak eli boş bir şekilde tavşan güzelinin olduğu tarafa geçti.
Esmer yüzündeki gülümsemeyi silmeden kapıyı açtı ve eğilerek çok sevdiği ela gözlere baktı. Uzun saçlı ise gözlerini ondan kaçırıp sandalyesini aradı ama bulamadığında kaşlarını sorgularcasına çattı.
"Sandalyem?" diye sorduğunda esmer ona cevap vermeden bir kolunu dizleri altından diğerini ise sırtından geçirerek sevdiğini kucağına alıp kapıyı kapattı. Jeongguk ise şaşkınlıkla kollarını esmerin boynuna sarmaktan başka bir şey yapamamıştı.
Esmer ne zaman arabayı kilitleyip uzun binaya ilerlediğinde kaşlarını çatarak "Taehyung!" dedi huysuzca. Esmer ise sevdiğinin bu haline gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp "Hm?" diye bir mırıltı çıkartarak yürümeye devam etti.
"Sandalyemi neden almadın?" diye sordu uzun saçlı. Bu sırada da binadan içeri girmiş ve asansörü çağırmışlardı.
"Çünkü ben varken ona ihtiyacın olmaz diye düşündüm." diye cevaplayan esmer gelen boş asansörün içine girerek 15. katın düğmesine basarak beklemeye başladı. Uzun saçlı ise bu süre zarfında bakışlarını hiçbir şekilde esmerin yüzünden çekmemişti.
"Ama sandalyem olmadan evde nasıl hareket edeceğim?" diye soran sevdiğine karşı Taehyung bakışlarını hızla çok sevdiği ela gözlere çevirdi.
"Bebeğim, nereye gitmek istersen bana söyle ve ben seni istediğin yere götürürüm. Bu yüzden benim yanımdayken sandalyeye ihtiyacın yok."
Taehyung'un sözlerinden sonra uzun saçlı bakışlarını kaçırdı ondan. Bu sırada da esmer sessiz kalmış asansörün açılan kapısıyla hemen sağ taraftaki dairesinin kapısının önüne geldi. Yüzündeki gülümseme ile "Kapının şifresini girer misin? 0109." diye söylediğinde uzun saçlının bakışları hızla ona dönüp gözlerini buluşturdu. Jeongguk'un doğum günü...
"P-peki." diyerek bakışlarını kaçırıp kapının şifresini giren uzun saçlı yüzündeki gülümsemeye engel olamadı. Esmer ise sevdiğinin yüzündeki gülümsemeyi gördüğü için mutlu olmuş ama bir şey demeden açılan kapıdan içeri girerek ayağıyla kapıyı kapattı. Bu sırada da uzun saçlı esneyerek kafasını esmerin boyun girintisine yasladı.
"Prensimizin uykusu gelmiş sanırım, hm?" diye sordu keyifle esmer. Uzun saçlı cevap vermek yerine başını daha çok yerleştirdi olduğu yere. Taehyung ise onun bu haline karşı kıkırdamış ve merdivenlere yönelmişti. Merdivenleri de çıkıp yatak odasının önüne geldiğinde yorulduğunu hissetmiyordu bile. Şuan mutlu hissetmekten başka hiçbir şey hissetmiyordu ki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Then | TAEKOOK
Fiksi Penggemar"Hayatımı mahvettin Kim Taehyung..." Başlangıç tarihi: 18.07.2022 Bitiş tarihi: 26.11.2022 - Düzyazı -