34.bölüm

1.3K 42 0
                                    


Biz de unutmuş gibi yaparız;
Hiç kırılmamış, hiç ağlamamış gibi.



Mirza'nın söylediği şey ile kendimi geri çekip ona bakmadan eve girdim.


Ahsenin yanına geldigimde yiğiti uyutmuş, kahve içiyordu. Birlikte kahve içip gece hakkında konuştuk ve uyuduk.




Sabah kalktıgımda yiğiti emzirip ahsene sürpriz yapmak için kahvaltı hazırladım. Birlikte kahvaltı ederken mirzadan mesaj geldi.


Mirza:
Kahve içelim mi toplantıdan önce


Ben:
Ne için


Mirza:
Yigiti özledim


Ben:
Tamam



Diyip hava biraz soğuk olduğu icin yigite de kendimi de kalın giydirmiştim. Dışarıya çıktığımızda taksiye binecekti ki biri gelip mirzanın korumalarından olduğunu söyledi. yanına bir cafeye geldiğimizde mirza yiğiti gördüğü an öptü. Yiğit'te gülüyordu, çığlık atıyordu. Ağzında bir seyler geveliyordu ama anlamıyorduk. sinirlenip kolunu cimcikleyince mirza güldü.

"Hayırdır aslanım, sinirlisin. Annemi sinirlendirdi yoksa"


Dediginde kızdım.

"Aa ben niye kızdıracakmışım oğlumu."

"Tamam annesi kızma"

Diyip oturduk. Mirza kahve söylediğinde beraber kahve içiyorduk. Yiğitte babası ile oynuyordu. Mirza bana döndü.


"Nasılsın"

Dediginde gözlerimi kaçırarak cevapladım.

"Iyiyim sen"

"Ben de iyiyim."

"Yarın gidecez. Her seyi hazır tutun. Ahsen de bizimle gelsin, zaten az kaldı."

"Tamam olur o zaman ona da söylerim."


Diyip konuşmayı kestik. Mirza yiğitle sohbet etti,oynadıktan sonra toplantı vakti geldi. bizi eve bıraktıktan sonra kendisi de gitti.


Yigitle beraber evde oturuyorduk. Ahsen de arkadaşları ile buluşmaya gitmişti. Seçille beraber görüntülü konuştuktan sonra mirza aradı.

"Efendim mirza"

"Toplantım bitti. Canınız bir şey cekiyor mu getireyim."


"Yok teşekkürler"



Diyip kapattım. Mirza gelmeden önce halime baktığımda biraz harabe görünüyordum. Yiğit uyuyunca hızlı bir duş alırım diye düşündüm.


AŞKA ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin