Ain berusia 31 tahun dan mempunyai kerjaya yang stabil sebagai seorang guru di sekolah swasta, beliau mengajar mata pelajaran biologi dan fizik pada pelajar tingkatan 4 & 5. Di sekolah Ain adalah antara guru guru perempuan yang cantik dan comel , perwatakan Ain sangat lemah lembut kena dengan penampilan muslimahnya setiap kali apabila hadir ke sekolah .
Disebabkan Ain masih muda beliau tidak begitu tinggi dan mempunyai bentuk badan yang ideal maka tidak kira apa jua yang dipakainya pasti akan menarik perhatian ramai , walaupun tudung dipakai ain agak labuh menutupi dadanya namun kebesaran saiz teteknya masih menonjol.
Pertama kali aku terserempak Ain aku sudah jatuh cinta padanya , ketika itu aku ke sekolah untuk menghantar adik aku pulang ke asrama selepas tamat cuti sekolah dan kebetulan pula ketika itu Ain ditugaskan di bahagian pendaftaran pelajar. Aku mula menegur ain dan berborak dengannya sementara menunggu adik aku selesai mengisi borang asrama , aku meminta no telefon ain dengan mengunakan alasan andai ada apa apa masalah dengan adik aku boleh lah aku hubunginya namun tidak semudah yang disangka kerana ain menjawab dan mematahkan alasan aku dan meminta aku hubungi warden sahaja . Aku tidak berputus asa dan terus memintanya sehingga ain mengalah.
Maka di saat inilah segalanya bermula antara aku dan ain , kami berhubung setiap hari hanya dengan telefon sahaja ketika itu dekat hampir 6 bulan dan tidak berjumpa sejak pertama kali berjumpa itu . Selepas 6 bulan aku mengajak ain untuk berjumpa dan dia bersetuju tetapi dengan syarat dia nak ajak kawan dia bernama Qila untuk teman, aku okay sahaja asalkan dapat jumpa dengannya. Kami berbincang mengenai aktiviti dan kemana hendak pergi pada hari itu dan Ain setuju dengan segala yang aku cadangkan.
YOU ARE READING
Gelora Nafsu Wanita
RomanceMengisahkan tentang pengalaman yang aku lalui melayani gelora nafsu wanita yang dahagakan kenikmatan seks