💮32.BÖLÜM: BİR GARİP HALLER💮

279 40 10
                                    

Merhaba canlarımm ben geldim nasılsınız?🥰

Biliyorum çoğunuzun sınav haftası umarım tüm sınavlarınız çok güzel geçer🥰💗

Oy ve yorumlar git gide azalmaya başladı ve gerçekten çok üzülüyorum. İstediğim tek şey emeğimin karşılığını almak. Umarım beni anlarsınız. Sizleri çok seviyorum. Keyifli okumalar.💗

💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













♡♡♡

Aslım'ın dudakları Nehir'inkilere o kadar çok yakındı ki ikisinin de aldığı her nefes birbirlerine karışıyordu ve bu Aslım'ın daha yeni düzelmeye başlayan akıl sağlığı için hiç de iyi bir durum değildi.

Biraz önceki söylediği sözleri Nehir yeniden yinelemesini isterken gerçekten ciddi miydi emin olamıyordu.

" Seni dinliyorum Aslım? Biraz önce söylediklerini gözlerimin içine bakarak bir daha söyle hadi? "

Arabada daha fazla kaçacak yeri olmayan Aslım, Nehir'in ruhunu puzzle parçaları gibi darmadağın etmişti.

" Seninle evlenemem diyorum nesini anlamıyorsun? Hem doktorum da yakın zamanda tam anlamıyla iyileşeceğimi söyledi ne gerek var buna? "

Aslım'ın iç sesi kendini duvardan duvara atıp feriha gibi bayılırken cinnet geçirmek üzereydi.

Nehir sinirle gözlerini kapatıp parmaklarıyla burun kemerini sıkıp içinden sakin olması için telkinler verirken başarabileceğinden emin değildi çünkü karşısında Aslım gibi bir kız vardı.

Nehir tek kaşını kaldırıp zaten köşeye sıkışmış olan Aslım'ı biraz daha sıkıştırdı. Artık onun teninin sıcaklığını bile hissedebiliyordu ve bu şuan ikisi için de tehlikeli bir durumdu.

" Gerek olup olmadığına sadece sen karar veriyorsun yani Aslım Hanım öyle mi? "

Aslım yutkunarak kendinin zor duyduğu bir sesle Nehir'in sorusunu yanıtladı.

" Bunu şuan söylemek benim için her ne kadar zor olsa da senden birşey saklayamam. Evlendiğimizde ve ben iyileştiğimde senin beni sevmediğin gibi ben de artık seni sevmezsem ne olacak? Ya başkasına aşık olursam? "

Aslım'ın son sözleri Nehir'in içindeki alevi körüklerken gözlerindeki kıvılcım Aslım'ın iç sesini korkudan tutuşturmuştu.

" Benden başka birine aşık olmak mı? "

Nehir'in resmen tıslayarak sorduğu soruya Aslım da aynı ses tonuyla cevap verdi.

" Ömrümüz boyunca evcilik oyunu oynayacak değiliz ya. Ya bir gün gelir de birine aşık olursam? O zaman ne olacak? "

AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin