5#Hayalleri hayata çevirmek

2 0 0
                                    

2 HAFTA SONRA

İkisi de birbirlerinden hoşlanıyor du. Fakat ne sevgililer di ne de başka birşey. Öyle geçiyordu günleri evet öncekinden daha yakınlar dı ama kim olsa daha fazlasını beklerdi.

Jungkook, Jimin ile artık daha fazla zaman geçiriyor arkadaşlıklar'a önce ki gibi ön yargılı davranmıyor du. Ne de olsa ilk okuldan beri aynı sınıftalar dı.

Taehyung, Jungkook'a özel ders veriyordu. Hangi cesaret fakat evet, tam olarak Jungkook'un evinde Jungkook'a özel resim dersi veriyordu. Babası evde yoktu o yüzden tanıyamamış dı ama gerek de yoktu çünkü biliyordu nasıl bir şerefsiz olduğunu. Ama babasına göre annesi gayet iyi bir kadındı. Taehyung her evlerine gittiğinde -ki Hergün ders veriyor- gayet ilgili ve iyi davranmış dı.
Her seferinde fırsat bulup Jungkook'a güzel bir teklifte bulunmak istese de bir türlü uygun zamanı yakalayamamış dı.

Jungkook'un hakkıydı iyi bir teklif almak çünkü hem Taehyung böyle sıradan teklifleri sevmiyor hemde Jungkook'a çok değer veriyordu. Bunun için iyi bir teklif olmalıydı seveceği bir yer olmalıydı.
Bu yüzden araştırmaya başladı.

00*********
Jimin selam
Ben Taehyung
Resim öğretmeni olan
Nasılsın?

Jimin
Ah!Merhaba hocam iyiyim siz nasılsınız?

00**********
Bende iyiyim sağ ol.
Sana şey soracaktım ama
güvenebilir miyim sana?

Jimin
Tabiki hocam sorabilirsiniz
söyledikleriniz bende güvende kalacak.

00*********
Jungkook'la yakın arkadaştın değil mi?

Jimin
Evet

00*********
Jungkook nelerden hoşlanır?
Neleri yapmayı sever?
Yada çok yapmak istediği birşey var mı?

Jimin
Jungkook ile tam böyle konuşmayız
ama arada hayallerimiz den bahsederiz
onun en büyük hayali...
"Çiçek dolu bir ormanda dağ evimin olmasını istiyorum."
Demişti en son sorduğumda ama
fikri değişti mi bilmiyorum.

00********
Anladım...
Çok teşekkür ederim Jimin
Yardımın için sağ ol.

Jimin
Ne demek hocam her zaman (:

(00******** Resim hocası olarak değiştirdiniz.)

Taehyung, Jimin sayesinde ne yapacağını bulmuş ve bunun için uzun araştırmalar yapmaya başlamıştı. Jungkook'u mutlu etmek istiyordu hemde çok...
Ona herşeyi armağan etmek isterdi ama elinden gelen buydu. Küçük birşey olsa bile yüzünün gülmesini istiyordu. Bunu başabilecek miydi?

Resim atölyeme girmiş ve laptop dan daha detaylı araştırmaya başlamıştım.
Tam o sırada Jungkook içeri girmişti. Ah! Doğru şuan öğle arasında lar.

"Hoşgeldiniz bay Jeon Jungkook."

"Hoşbuldum bay Kim Taehyung."

"Ders nasıl geçti bakalım?" oturduğum ikili koltuğun bir yanına da o oturmuştu.

"İyi geçti."

"Jungkook güzelim-" Gözlerime öyle bi baktı ki yeniden doğdum.

"Güzelim- sınıfta birşey mi oldu?"

life teacher°taekook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin