Szerelem van a levegôben

735 27 6
                                    

Reggel, arra keltem, hogy a Laci még mindíg szorosan magához ölel. Nagyon jó érzés volt, megfordultam, hogy a fejem az  ő feje alatt legyen. Szorosan hozzábújtam, majd visszaaludtam.

Spacc szemszögéből:

Mikor felébredtem észrevettem, hogy valaki igen ragaszkodik hozzám. Olyan édesen alszik istenem, még egy lánnyal sem aludtam úgy a húgomon kívűl meg az anyámon, aki csak velem alszik. Adtam neki egy puszit a hajába, majd óvatosan kikeltem az ágyból, hogy Milla észre ne vegye. Besétáltam a konyhába, gyorsan összedobtam egy palacsintát kettőnknek. Vissza sétáltam Millához, aki nagyban ásítozott meg törölgette a szemét. Mit valami kis nyuszi olyan édes. Faszom, miért mondok ilyeneket, mint valami vattacukor.
-Jó reggelt, köszöntem!-a szokásos reggeli hangomon.
-Neked is, nem akarnál valamit felvenni a tökéletes felsőtestedre!?-oh, hogy azért pirult el ennyire. A kis sunyi, tetszik neki mi. Egyébként nem két perc alatt lett ilyen hasam.
-Talán nem tetszik?-húztam tovább az agyát.
-Azt nem mondtam!
-Na azért ám!-kacsintottam, viszont ő is kikelt az ágyból, fel volt kötve haspólóba a felsőm. Na azért neki is jó hasa van. Picsába, ennek a nőnek mindene jó?
-Azért el ne élvezz!-persze, most egymást fogjuk szopatni?
Leültünk enni végre, majd elfogyasztottuk a mennyi amerikai palacsintámat.
-Azt hittem sokkal rosszabb lesz!-jegyezte meg csipősen.
-Na, ez a specialitásom!
-Jah, látszik a plafonon is, hogy nem most kezdted.-khm igen ha felnézek a plafonra egy kb. 10 perce ott maradt palacsinta van.-Amúgy nem gond ha ma is itt alszok? Szandi írt, hogy csak holnap jön meg mert Szlovákiába megy, ilyen buliba ahol ő lesz a dj.
-Nem.-ez az, igen igen.-Figyi nekem még el kell ugranom a fiúkhoz és utánna ha megjöttem elmehetnénk moziba vagy vacsorázni vagy ilyesmi.
-Okes, Lacus!-basszus ez a becenév, eskü bejön.

Gyorsan átöltöztem és átugrottam Maricsékhoz ahol már ott volt Brúnó is.
-Cső tesó!-intett Brunyesz, majd helyet foglaltam mellettük.
-Na szóval, a Kevin azt mondta, hogy oké! Tehát a Kevinnél megcsináljuk a számokat, viszont a beat-tel van a gond!-vázolta le a tervet Marics.
-Miért?-kérdeztük egyszerre Brúnóval.
-Mert, ti nem nagyon értetek hozzá és élő zenébe mi sem vagyunk otthon.-magyarázta Manu.
-Arra gondolsz amire én tesó!-nézett Marics és Manu össze.
-Naná!
-Elmondanátok, nekünk is vagy halálotokig szeretnétek cipelni ezt a súlyos terhet!-jegyezte meg Májló.
-Arra, hogy Milla ért a rock zenéhez, meg az ilyen élő számokhoz és ő csinálna nekünk egy jó beat-tet.-válaszolta Manu.
-Na és szerintetek elvállalja?-kételkedett Brúnó.
-Ma úgy is megyek vele moziba megbeszéljük!-ajánlottam fel.
-Nocsak, nocsak Lacikaaa!-izélt Marics. (Khm tudok írni)
-Ja tényleg, hogy telt vele az estéd?-érdeklődött Brúnó.
-A milye?-értetlenkedett Milo.
Felvázoltam nekik a tegnap estét egyszerűen, hogy megértsék.
-Oh, akkor ma se megyek haza!
-Annak örülnék!
Elköszöntem a srácoktól, majd haza mentem Millához. Aki elmosogatott meg rendet tett. Miért nem ő a lakótársam? Szentem az érveimet nem kell felvázolnom! Elindultunk moziba, azaz meg is érkeztünk.
-Mit nézzünk?-kérdezte Milla.
-Horror?
-Biztos, hogy nem!
-Nyugi itt vagyok!
-Nem
-Akkor, eljössz velem vacsorázni!
-Ahj, rendben!

Végül Akció filmet választott, ez ritkaság manapság.(Szójáték dik) Amúgy szentem tök jó volt, kiraboltam a popcorn árust szerintem. Meg kábé mindenki felismert, még az a szerencse, hogy tudják, hogy barátok vagyunk. Na és most pedig viszem vacsorázni a kis hölgyet.
-Hova is megyünk?
-Titok!
Elvittem egy  étterembe, azért azt tisztázzuk, hogy ez nem randi. Elkezdtük kicsit megismerni egymást végre.
-Figyelj a Manuék említették, hogy neked mennek a beatek. És az új albumunkhoz kellene valaki aki megcsinálja a beatet. És hát rád gondoltunk!-magyaráztam.
-Persze, megcsinálom. De azért lehet hívom az Atit meg a Szandit is mert ők is tudnak segíteni.
-Szupi vagy kösz.

Ezek után végre elindultunk haza. Milla lezuhanyozott, majd követtem én is a példáját. Mindegyikőnk felvette a pizsamáját, most Millán az egyik piros felső volt mikor belépett a hálóba. Baszki,  nagyon dögösen áll neki a piros.
-Ezt elcsórnám ha nem baj!
-Mivel ilyen jól àll. De pattanj ide.-befeküdt mellém az ágyba.
Majd kinyotottam az ágy felett lévő ablakot. Felnéztünk és csak a csillagokat bámultuk, lassan vissza fordítottam a fejemet felé, ahogy ő is. Elvesztünk egymás tekintetében, mintha nem lett volna idő, csak mi. Odahajoltam hozzá, majd megcsókoltam. Nem tudom miért de vonz az egész jelenléte. Lassan beengedte a nyelvemet a szájába ahogy ő az enyémbe. Én csak átkaroltam a derekát és úgy csókoltam tovább. Végül levegő hiányában abba hagytuk.
-Eljönnél velem egy randira?
-Igen!

Ennyi pillangó még életembe nem szállt a hasamba, mint aznap este...

Sziasztok!
Szóval, nagyon meg szeretném köszi mindenkinek ezt a sok megtekintését. Soha nem értem el wattpaden az 1 K megtekintését. Nekem nagyon sokat jelent ez. Lehet, hogy ezen a héten ebből a soriból dupla rész lesz. Hamarosan ki bontakoznak itt a szálak, de a problémák nem múlnak el. Jó éjt nektek! Puszi pacsi!😂🥰❤️

Ketten a világ ellen (Spacc ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora