Felix"Umarım yetişiriz yoksa Hyunjin bizi öldürür."
Seungmin'in söylediğini başımla onaylarken dudaklarımı ısırdım.
Bugün en yakın arkadaşlarımız Hyunjin ve Jisung evleniyordu ve birazcık geç kalmıştık.
Changbin hyung sürücü koltuğunda elinden geldiğince hızlı sürmeye çalışıyor yanında oturan eşi ayrıca bir türlü susmayan arkadaşım Seungmin ise adamı iyice gerecek şeyler söyleyip duruyordu.
"Seungmin,aşkım biraz daha olabilecek şeylerden bahsedersen.." devamını getirmeden sesli bir nefes aldı ve yola odaklandı.
"Evlenmeden önce ağzına geleni söyleyen adama ne oldu?" aralarındaki boşluktan kafamı uzattım ve Changbin hyunga baktım.
"Eğer cümleyi tamamlarsa ya sevişecek bir Seungmin bulamıyor ya da koltukta yatıyor,ondandır." Seungmin kıkırdarken bende güldüm ve yerime oturup kollarımı göğsümün üzerinde birleştirdim.
"Alakası yok." diye kendini savunmaya geçen Changbin hyunga tekrar güldüğümüzde sonunda düğünün yapılacağı otele gelmiştik.
Changbin hyung bizimkilerin arabaları için ayrılan yere arabayı park ettiğinde önce ben ardımdan da Seungmin inmiştik.
İkimizde karşı karşıya durduk ve kısaca birbirimizi süzdük.
"Bu ne güzellik.Isıracağım yanaklarını." dedi,güldüğümde Changbin hyung yanımıza gelmiş ve Seungmin'in elini tutmuştu.
"Girelim artık yarım saat sonra tören başlayacak."
Üçümüzde otele girdiğimizde çalışanlardan birisi bize ikinci kata kadar eşlik etmiş,Hyunjin ve Jisung'un yan yana olan hazırlandıkları odalarına getirmişti.
Changbin hyung Jisung'un odasına girerken Seungmin ve ben de Hyunjin'in odasına girdik ve kapıyı kapattık.
"Neredesiniz siz ya! Gelmeyeceksiniz diye çok korktum." makyaj masanın önünde oturmuş bize bakarken dudak büzen Hyunjin'in yanına ilerledim.
"Üzgünüz Jinie,benim yüzümden geç kaldık.Ayrıca salak mısın en yakın arkadaşımın düğününü nasıl kaçırırım?" dedim bende aynı onun gibi dudaklarımı büzerken.
Başını sağa sola salladıktan sonra ayağa kalktı ve bana sarıldı.
"Ne yapayım heyecanlıyım,ne söyleyeceğimi ne düşüneceğimi şaşırdım."
Seungmin ve Minho hyung yan yana durmuş bizi izlerken iç çektiler.
"Bende evlenirken böyle miydim acaba?" dedi Seungmin.
Minho hyung göz devirdi, "Changbin tuvalete gittiğinde beni terk etti diyip ağlamıştın sonra makyajının bozulduğunu söylediğimizde daha çok ağlamıştın.Az kalsın sümüklü sümüklü evlenecektin." dedi.Hyunjin ve ben kahkaha atmaya başlarken Seungmin de yanında duran Minho hyunga vurmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me | jeonglix ✓
Fanfiction[oneshot,mpreg] Arkadaşlarının düğününe katılan eski sevgililer Felix ve Jeongin.