Η Άσπεν με περιμένει στο θρανίο και χαμογελά πονηρά όταν με βλέπει μαζί με τον Σπένσερ. Εγώ ρολάρω τα μάτια μου και ετοιμάζομαι να πάω κοντά της. Εκείνος όμως πιάνει το καρπό μου κι γυρίζω να τον κοιτάξω.
- Θα βρεθούμε στο σχόλασμα; Με ρωτάει κι εγώ χαμογελάω αχνά.
- Καλύτερα το απόγευμα. Του απαντάω και ανταλλάσσουμε νούμερα για να μιλήσουμε αργότερα. Την ίδια ώρα μπαίνει ο καθηγητής στην αίθουσα κι εγώ αναγκάζομαι να πάω στην θέση μου.
- Ακόμα να πειστείς πως σε θέλει; Σχολιάζει η Άσπεν μόλις κάθομαι δίπλα της. Εγώ χαμογελάω και βγάζω τα βιβλία μου. Ο καθηγητής ξεκινάει την παράδοση και όλη η αίθουσα βυθίζεται στην σιωπή.
- Έχεις ακούσει τίποτα περίεργο για τον Σπένσερ; Ψιθυρίζω καθώς αντιγράφουμε τις σημειώσεις από τον πίνακα. Εκείνη σμίγει τα φρύδια της και σταματάει να γράφει.
- Σαν τι δηλαδή; Με ρωτάει και κρύβεται πίσω από τον μπροστινό της για να μην μας καταλάβει ο καθηγητής. Εγώ ανασηκώνω τους ώμους μου ανήξερη.
- Κάνει καλό σεξ. Αν αυτό σου ακούγεται περίεργο... Γελάει και εγώ την σπρώχνω με τον αγκώνα μου.
- Γιατί ρωτάς; Λέει μόλις σοβαρεύεται με εμένα να χτυπάω το στυλό πάνω στο τετράδιό μου.
- Ο Μέλβιν μου είπε να προσέχω μαζί του. Και μάλιστα το είπε δύο φορές. Λέω και η Άσπεν γουρλώνει τα μάτια της.
- Ο Μέλβιν; Ρωτάει σοκαρισμένη και ο καθηγητής μας αγριοκοιτάζει. Για μερικά δευτερόλεπτα μένουμε σιωπηλές, μέχρι να στρέψει την προσοχή του αλλού.
- Είσαι σίγουρη πως κατάλαβες σωστά; Αυτοί οι δύο είναι κολλητοί. Με ενημερώνει και ομολογώ πως ξαφνιάζομαι. Δεν τους έχω δει ποτέ μαζί. Ο Μέλβιν είναι συνέχεια με την Χάνα και τις φίλες της ενώ ο Σπένσερ με τα αγόρια από την ομάδα κολύμβησης.
- Σου λέω πως μου το είπε δύο φορές. Μια στο κολυμβητήριο και μια σήμερα στην τραπεζαρία. Η Άσπεν δείχνει να το σκέφτεται.
- Δεν ξέρω τι μπορεί να εννοεί. Όσο καιρό είμαι στο σχολείο δεν έχω ακούσει τίποτα κακό για εκείνον. Εγώ κουνάω το κεφάλι μου.
- Γιατί δεν τον ρωτάς;
- Επειδή είναι συνέχεια με την Χάνα και επίσης του ζήτησα να μείνει μακριά μου. Της υπενθυμίζω και εκείνη συμφωνεί με ένα νεύμα.
- Τι θα γίνει με εσάς τις δύο; Φωνάζει ο καθηγητής και όλη η αίθουσα στρέφεται προς το μέρος μας. Το βλέμμα μου διασταυρώνεται με του Σπένσερ και εκείνος μου κλείνει το μάτι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Olivia
Ficção Adolescente《Να θυμάσαι πως υπήρξες το πιο ευτυχισμένο κεφάλαιο στην ζωή μου και πεθαίνω ευγνώμων που βάζω την τελεία εδώ. 》 Μια ιστορία έρωτα που προσπαθεί να επιβιώσει ανάμεσα σε εκφοβισμό, ρατσισμό και σε ένα λύκειο που... Δεν θα ήθελες να πας.