Duştan çıkıp giyindik.
Rahatlamistim ama kalçam çok aciyordu."Sevgilim hadi bir oyun oynayalım" diyerek yanıma kutuyla gelen batuhana baktım.
"Tamam ne oynayacağız?"
Sinsice siritti.
"Ateşli bir oyun"Gözlerim kocaman oldu.Ben 2.turu kabul etmeyince bu yöntemi bulmuştu demek.Piskopat bide sırıtıyor.
"Batuhan olmaz kalçam aciyor"
"Birşey olmaz birkaç tur oynayacağız zaten lütfenn"
Dayanamayıp kabul ettim.Önce Batuhan çekecekti ve ne gelirse bana onu yapacaktı.Kalçamı kaybetmekten korkuyordum.
Batuhan çekti ve sesli okudu
"Karşındaki kişiyi azdır"Sertçe yutkundum bide azdır yazmış kağıda.
"Oha! Yuh ama yapmasan bu görevi?"
"Banane oyunun kurallarına uymamiz gerek"
"Tamam yap madem"
Yanıma yaklaştı ve bana doğru eğildi.Gözlerime bakarken ne yaptığını anlayamadığım için tuhaf tuhaf bakıyordum ona.
Sonra bi anda alt tarafımı okşamasiyla elini tuttum.
"N-Napiyorsun?"Cevap vermeden kulağıma doğru yaklaştı.Diliyle kulağımı hafifçe yaladı.
Yutkundum.Üstüme binip ellerini göğüs hizamdan geçirdi.Ama o kadar etkileyici ve yavaş yapıyordu ki..Erkekliğime oturup sürtündü.
İnlediğimde yüzünde memnun bir ifade oluştu.
Boynuma yönelip boydan yalamaya ve öpmeye başlayınca sularım öyle bir aktı ki zevkle inledim.Batuhan kikirdayip üstümden kalktı.
"Lan ben seni azdircam derken kendim azdım ya""Beni de azdirdin Batuhan!"
Erkekliğimi tutup arzu duygusunu yok etmeye çalışırken Batuhan tekrar kikirdadi.
"Sen baya Bi etkilenmişsin o etki Bi süre geçmez haberin olsun"
Diyip kahkaha attı.Batuhan o kadar etkilenmemisti ve hatta arzu duygusunun yok olduğuna bile yemin edebilirim ki böyle gülüyordu.
Yoksa şuan yatakta olabilirdik...Dikleşip
"Hadi devam edelim"
Diyip Bi tane kağıt çektim.sesli okudum
"Karşındaki kişiye sürtün"Bu nasıl görevdi?yutkunup ayağa kalktım zaten hâlâ az öncekinin etkisindeydim şimdi ben ona sürtünecek miydim?
"Bu gidişle yatakta bitecek gün"
Diye homurdanip üstüne çıktım.
Kalçalarimi tuttu.ona kendimi sürttüm.
İnledi.Siritip Bi daha sürtündüm.Az önce ben orda zevke karşı gelmeye çalışırken gülüyordu.Şimdi ben gülecektim.
Daha sert sürtünmemle beni kucağına alıp ayağa kalktı.Bi dk ben böyle planlamamiştim!
Yatak odasina doğru yürürken
"Batuhan indir beni!"
Diye çırpınsamda beni yatağa atmasıyla yutkundum."Şimdi soyunalim ve bana az önceki gibi tekrar sürtün bebeğim"
Demesiyle
"Heyy oyun yarım kaldı.Haksizlik yapıyorsun haberin olsun!"Cevap vermeyip boynuma yöneldi.O boynumu öperken
"Batuhan yarın okula gidemeyeceğim bak ördek gibi gezmek istemiyorum! Zaten kalçam acıyor!""Yarın okula gitmiyoruz oldu mu sevgilim? Ördek gibi gezmekten de kurtulursun hem birlikte zaman geçiririz"
Diyip sinsice siritmasiyla sıçtığımı anladım.Ben bu gidişle kalçami kaybederim.
Ama ona daha fazla dayanamayacaktim.
"Tamam sevgilim dediğin gibi olsun"Sırıtıp üstümden kalktı ve soyunmaya başladı...
*********
Oy vermeyi unutmayın!! Oy fazla gelirse devamı atacağım! Sonraki bölümde görüşürüz 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Novela Juvenil!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...