-Na lányok,holnap lesz a nagy a nap!-a pompon csapat kapitánya a csapat új pompon ruhájában díszeleg. -Ez az utolsó főpróba,szóval ez az utolsó alkalom,amikor tudunk csiszolni azokon,amiken kell-mondja,majd megvillantja tökéletes fehér mosolyát,amitől a többi barbie is elkezd mosolyogni.Stephanie viszont nem mosolyog.Ő nem is figyel arra,amit a csapat kapitány mond.Mayan jár az esze.És az anyjával való beszélgetésen.Bocsánatot kell kérnie Mayatól,és elmondania az igazat.
-Na csajok! Alakzatba!
-Na lányok,holnap lesz a nagy nap!-Bruke edző fel alá járkálva nézi meg a foci csapat tagjait,akik a pálya fehér vonalán állnak liba sorban. -Ez az utolsó alkalom,amikor tudtok valamin csiszolni,szóval mindenki figyelmét kérem! - Mindenki figyel.Kivéve Mayat.Stephanie jut az eszébe.A mosolya,a hangja,a csókja...És az ahogy üvölt vele,az,hogy már napok óta nem beszéltek egymással,és talán nem is fognak.Bárcsak tudná hogy mit tett,amiért Stephanie kiborult...
Vége lett a pompon és a foci edzésnek.Szerdánként nincsen se pompon,se foci edzés,de ma volt a holnapi mecs miatt.
A pompon lányok öltözőjében már csak Stephanie maradt,a focisoknál pedig Maya.-Basszus-mormogja az orra alatt Maya amikor meglátja Stephaniet a folyosón.Gyorsan sarkon fordul mielőtt a lány még meglátná.
-MAYA! -üvölti Stephanie a lány után,aki nem áll meg,és még csak hátra sem fordul
-MAYA,KÉRLEK! -szomorúság hallatszódik a hangjában,amit meg is hall Maya,és megáll.Nem biztos hogy jó ötlet.Lehet hogy megint üvölteni fog vele.Vagy hazudik neki.
El játsza a jót,a kedveset,aztán meg bunkózik vele.Stephanie a lányhoz szalad.-Maya-szólítja meg lihegve -Beszélhetnénk?
-Mit akarsz? -a szőke hajú lány megfordul,arcát próbálja ellazítani hogy ne tűnjön érdeklődőnek.
-Bocsánatot szeretnék kérni.Amiért üvöltöztem veled a folyosón. -Jó sok időbe telt-gondolja Maya.
-Oké-mondja Maya komor hangon és fordulna el hogy magára hagyja a lányt,de ő megfogja a karját és maga felé fordítja
-Maya...-egyenesen a lány szeméibe néz.Kék szemei csillognak a lámpák fényétől,rózsaszín ajkait szorosan összefogja. -Tényleg sajnálom.Nem a te hibád volt.Az anyám felidegesített reggel és...
-És rajtam töltötted ki-fejezi be a mondatot
-Igen.-Stephanie szemei tele vannak megbánással. -Helyes.Legyenek is-gondolja Maya
-Mit csinált az anyád hogy velem üvöltöztél?-felrántja szemöldökeit és kérdően vár Stephanie hazugságára
-Az anyám...Ő homofób és azt mondta hogy ne beszélgessek veled.-Maya meglepődik.Mármint gondolta hogy a lány vallásos,mert sokszor úgy öltözködik mint aki cölibátusban lakik,de azt hogy az anyja ennyire vallási fanatikus... -Mr.Williams egy simlis fasz,mert ő árult be az anyámnál.Biztos meglátta amikor a folyosón beszélgettünk.
-De te most mégis itt vagy-Ha az anyja megtiltotta neki hogy beszéljen vele,akkor most miért van itt?
-Igen.Mert nem leszarom amit az anyám mond -Maya ennek hallatán felnevet
-Mióta is?-kérdezi Maya
-Mostantól-Stephanie nem hagyja hogy Maya bármit is mondjon,közelebb lép hozzá és erősen megcsókolja.Kezeibe fogja a lány puha arcát,és olyan közel húzza magához amennyire csak tudja.Mindkét lány testét ismét az az ismerős forrósság járja át.
A pillangók a gyomraikban ismét táncra perdülnek,és a testük úgy összesimul,mintha egymásnak teremtették volna őket.Maya megragadja Stephanie derekát és még jobban magához húzza,mire a lány halkan felnyög.Maya életében először érez ilyen intenzív vágyat valaki iránt,aki valahogy eléri,hogy ne tudjon gondolkodni.Maya Stephaniet a derekánál fogja tolja neki a folyosó falának,és heves csókolózásba kezdenek.A lányok nedves ajkai sötét rózsaszínre duzzadtak,arcuk kipirult,légzésük szapora.
-Mayahh...-nyögi egy csók között Stephanie,és többet nem is tud mondani,mert a focis lány máris rátapasztja száját Stephanie szájára.
-Maya-szólal meg ismét a mező zöld szemű lány,és elfordítja fejét. Maya kezei Stephanie derekán pihennek,szemeit a lány duzzadt ajkain tartja.
Nem távolodnak el egymástól.Csöndben hallgatják egymás hangos és gyors lélegzését.Egymás szemébe néznek.Mind a kettőjük szeme csillog a vágytól és a boldogságtól,mintha hirtelen minden rossz emlék eltűnt volna és nem lenne miért aggódniuk.Stephanie egyik kezét Maya kiporosodott arcára teszi,majd lassan,lágyan elkezdi simogatni.Maya mosolyogva megfogja a lány kezét,és lassan közelebb hajol a zöld íriszű lányhoz hogy megcsókolja.
Ajkaik ismét egyesülnek.A csók lassú,és sokatmondó.Puha és érzéki.Megnyugtató.
A két lány feje lassan eltávolodik egymástól,majd mind a ketten elmosolyodnak.
YOU ARE READING
A szerelmes focis lány
RomantizmMaya Hookey egy gimis lány,aki amerikai focizik. Stephanie Dallas pedig a pompon csapat tagja,és ugyanabba a gimibe jár mint Maya. A két lány hallott már egymásról,de még sosem beszéltek.Hát ez meg fog változni. 🏳️🌈Lány x Lány🏳️🌈 ❗️A könyv tar...