Achjo další nudný den ve škole. Nenávidím tu třídu. Naštěstí se tam najde pár normálních lidí.Podívám se na mobil, který ukazuje 7:30. A kurva já zaspala. Rychle vstanu a běžím do koupelny, tam si rychle vyčistím zuby a vyčistím si ksicht. Pak si na sebe vezmu první džíny a triko co najdu po ruce. Rychle se obuju vezmu batoh, mobil, klíče a nasedám do auta a rychle jedu směr škola. Před školu dorazím v 8:05.
,,sorry zaspala jsem" omluvím se učiteli a sednu si do zadní lavice
,,opět?" zasměje se učitel
Tenhle učitel je docela borec.
———————————————————————
,,Neli půjdeš ven dneska?" ptá se moje jediná normální kámoška z téhle třídy. Jmenuje se Niki btw. A ostatní kámošky jsou z jiné třídy.
,,Niki určitě. Ale budeme u mě doma bo se mi nikam nechce" řeknu jí
,,jak nečekané" zasměje se
No jo zná mě už.
,,hej ale dlouho jsme nikde nebyli. Musíme už" řekne
,,hele možná bych zašla někam, ale musím jet do Telnice za našimi" řeknu jí
,,jo aha tak to jo" řekne
,,ale v neděli můžeme" řeknu jí
,,to se chceš opít v neděli, když v pondělí jdeme do školy?" diví se jako kdyby mě neznala
,,budeme spát v lavici" řeknu jí
,,jasný, máš plán" zasměje se
,,vždycky ho mám" řeknu
,,bro ale musíme jít někam s partou" řeknu
,,neboj už jsem to napsala do skupiny" řekne
,,já věděla proč si tě nechávám" řeknu
,,tak to je jasný" řekne
———————————————————————
,,vítej u mě doma i když tu jsi už po milionté" řeknu při otevírání dveří
,,kokote jsi s tím už trapná" řekne
,,jsi dneska zase příjemná. Buď jsi s Olíkem dneska nešukala nebo máš krámy" řeknu jí svojí názor
,,ten sráč je nemocný" objasní
,,tak to už chápu proč jsi tak nepříjemná" řeknu
,,hej asi tu dnes přespím. Naši se furt hádají a bratr si tam furt vodí nějaký holky" řekne Niki
,,jasný víš kde je pokoj" řeknu jí
Čau jmenuju se Nela Müllerová. Mám 18 a jsem ve čtvrťáku na pěkně debilní střední. Jak jste pochopili bydlím sama ve svém bytě, který mi koupili rodiče. Byt je v Brně kde mám školu, ale jsem z Telnice. Mám tam spoustu kamarádů a hlavně svého nejlepšího kámoše od tří let. Petr jeho jméno. Dělá hudbu ve skupině, která se jmenuje Rychlí kluci. V Telnici jsem strávila celé dětství a pubertu a jsem za to ráda. Pamatuju si když nám s Petrem bylo patnáct a my jsme se poprvé opili. Byly jsme úplně na sračky a museli jsme přespat u Petrové babičky, protože kdyby nás takhle rodiče viděli, tak jsme oba mrtví. Petr je něco jako moje dvojče. Aspoň nám tak naše mámy říkají, protože jsme ve všem stejný. A dokonce jsme spolu vždy byly ve stejné třídě. O Petrovi bych vám tady mohla vyprávět klidně celý den, ale asi vás víc zajímá něco jiného.
Jdeme k věci..
Já a kluci? Hah pěkně debilní téma. Pravdou je že jsem nikdy žádného kluka neměla. Občas jsem se s nějakých vykousla v klubu, ale to se nepočítá. Možná to bude mojí osobností, která někomu může lézt na nervy a nebo to bude tím, že si všichni myslí, že chodím s Petrem. Ani se jim nedivím, že si to myslí, protože my dva jsme všude spolu a sám Petr se někdy chová jako můj kluk. Už teď lituju jeho budoucí holku.
——————
Tak tady je ten příběh.
Upřímně nevím co si o něm mám myslet a o čem bude, ale měla jsem chuť ho vydat, tak snad se bude líbit a nebude to zas tak velká kravina.
Vendy🫶
ČTEŠ
Nad Ránem / Calin
RandomNěkdy je lepší nechat toho člověka jít, než se do nekonečna oba trápit.